קמפיינים של PPC – המדריך למתחילים

גוגל

קמייפנים של PPC הפכו להיות הקמפיינים המצליחים ביותר בתקופה האחרונה. לכן, אם שמעתם עליהם מעט, או שלא שמעתם ויש לכם עסק שאתם רוצים לפרסם, כדאי מאד להכיר את הPPC, ולדעת להיעזר בקמפיינים בצורה החכמה ביותר.

 

מה זה PPC

PPC זה קיצור של pay per click כלומר, התשלום הוא על כל קליק שלקוח עושה על המודעה שלכם. הייתרון שלכם זה שמשתמשים רבים יכולים ללחוץ על ההודעה ולהגיע לדף החיתה שלכם או לאתר שלכם, והיתרון של גוגל הוא התשלום אותו אתם משלמים. לעוד מידע על נושא קידום אתרים: https://www.webgold.co.il.

 

איך קונים פרסומת של PPC

המנגנון עבד בדומה למנגנון של מכירה פומבית – אדם שרוצה לקנות מודעה של PPC מציע הצעת מחיר על מילתה המפתח שתקפיץ את המודעה שלו. גוגל (או כל מנוע חיפוש אחר שעובד עם PPC יחליטו האם הם מקבלים את ההצעה או דוחים אותה.

תשובה של דחיה או קבלה שלכם לא תתבסס על הצעת המחיר גרידא – יבדקו האם המודעה שלכם איכותית, ושהתוכן שלה באמת מתאים למילת הקישור אותה ביקשתם. כך שכשאתם מגישים הצעה לPPC אל תתמקדו רק בהצעת המחיר שלכם.

 

כיצד לבחור מילות מפתח

מילות המפתח הם הסיפור הקריטי בנושא הPPC. יש להיות מאד ממוקדים ולהבין מה הלקוחות שלכם מחפשים כשהם משוטטים ברחבי גוגל, כך שתצליחו למשוך את הלקוחות הנכונים ללחוץ על המודעה שלכם. התייעצו עם חברים או עם חברה שמתמחה בקידום אתרים. חשבו על הנושא הרבה ואל תבחרו מילים בצורה רנדומלית מבלי חשיבה מעמיקה.

נסו לרשום לכם רשימה של כל מילות המפתח שאתם חושבים שקשורות למוצר שלכם. לאחר מכן עברו למעגל שני – מילים שמתקשרות אך בצורה לא ישירה. חפשו את שלל סוגי המילים בגוגל ותראו אילו אתרים הם מקפיצים לכן. הסתכלות על האתרים יכולה להצביע על מילות המפתח אותם בחרו המתחרים שלכם.

 

האם כדאי תמיד להתייעץ עם חברה

אם אין לך את הזמן או את היכולת לחשוב על מילות המפתח הנכונות והמדויקות ביותר, או אם אתה רוצה להרחיב את מערך הפרסום שלך, ניתן להשתמש בחברה לקידום אתרים. חברות אלו יודעות מה מילות המפתח המתאימות עבור כל מוצר או מותג, ולהתאים א מודעת הPPC לעסק שלך בצורה המדויקת ביותר.

 

לא לשכוח להשקיע בתוכן המודעה

אל תשכחו שהשגת המודעה היא רק השלב הראשון. כדי שאנשים באמת ירצו להתחיל להשתמש במוצר שלכם, על המודעה להיות אטרקטיבית. הכינו דף נחיתה או אתר שיימשכו את האנשים לקרוא עוד ולהבין עליכם.

אל תשכחו להשאיר את הפרטים הנכונים על המוצר, והשארת איש קשר למקרה שהלקוחות ירצו לברר עוד. השקעה רק בשלב של מילות המפתח חוטאת למטרה, ואילו השקעה בשני השלבים מביאה ללקוחות חדשים.

PPC

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.