אוכלים עם העיניים: עיצוב לוגו למסעדה בשיטה מנצחת

עבודות אחרונות

כמסעדנים, אתם בוודאי מכירים היטב ומקרוב את האמירה – אנשים, קודם כל, "אוכלים" עם העיניים. ולכן, אתם מקפידים על עיצוב המסעדה שלכם, משקיעים זמן וכסף בצילחות ובהגשה אסתטיים של המנות המוגשות וכן הלאה. אבל, למעשה, ה"אכילה" הזו בעיניים מתחילה הרבה לפני כן, עוד לפני שהלקוח עבר את סף דלת המסעדה שלכם. היא מתחילה בשלב בסיסי בהרבה יותר, במיתוג העסקי שלכם, בתדמית שאותה אתם יוצרים, ברושם שאותו אתם מותירים על מי שפוגש את בית העסק שלכם "מבחוץ", במדיות החברתיות, למשל. כך, עיצוב לוגו למסעדה, זאת, בדומה לעיצוב לוגו עבור בתי עסק הפעילים בתחומים אחרים, יהיה חייב לספר לא מעט על המסעדה שבבעלותכם, אבל אסור ללוגו כזה לומר הכל, אלא להותיר את המקום הראוי לדמיונם של הרואים אותו. כאשר מדובר על לוגו מוצלח באמת, מבט שני, מבט מעמיק יותר, יגלה את תחכומו ואת ייחודיותו של הלוגו שלכם. לוגו המייצג את העסק שמצוי מאחוריו בהצלחה, מסתמך על מספר תכונות אופייניות מסוימות (למשל, מקוריות, זכירות ויצירתיות) אבל אל לו לשכוח את התכונה החשובה מכולן – ההתאמה המדויקת לאופייה של המסעדה שלכם!

עיצוב לוגו למסעדה – רגע, מדוע מסעדה בכלל זקוקה ללוגו?

קשה להאמין כי עדיין קיים כיום בעל עסק בכל תחום שהוא, אשר אינו מודע לצורך האקוטי ביצירת הנראות הדיגיטאלית. כיום, נראות כזו, מהווה את הדרך העיקרית בה עסקים מגיעים ללקוחותיהם הפוטנציאליים, כמו גם מחזקים את לקוחותיהם הקיימים. לכאורה, כמו בכל עסק הנבחן על פי תוצאותיו בשטח (טעים לי? נעים לי? קיבלתי שירות טוב?) עיצוב לוגו למסעדה, לכאורה, נראה כאלמנט פרסומי שאינו בהכרח נחוץ לה, אבל, למרות שבמרבית המקרים, את המוניטין יקבעו יתרונותיה של המסעדה במציאות, הנוכחות הדיגיטאלית נחוצה למסעדה לא פחות מלשאר בתי העסק הפעילים בתחומים אחרים. הדרך הנכונה, בימינו, לשגשוגו של כל עסק, תעבור, בראש ובראשונה, ביצירת החשיפה והנוכחות המתאימות במקומות שבהם נמצא קהל היעד. ומאחר ולכולם כבר ידוע כי הצד הוויזואלי משחק בתחום העסקי תפקיד רציני ביותר, עיצוב לוגו למסעדה, כחלק ממתן שירותיו של סטודיו מומחה בעיצוב, ישרת את מטרותיכם וימלא את צרכיכם התדמיתיים והשיווקיים במדיות השונות.

מדוע דווקא מסעדות זקוקות ללוגו מעוצב במקצועיות?

מסעדות, כבתי עסק בתחומי עיסוק "רוויים" אחרים, עובדות בשוק המוגדר כקשה לתחרות. בכל יום נפתחות עוד מסעדות חדשות ומלהיבות, שחלקן עובדות על קונספט / גימיק כלשהו שמושך אליהן לקוחות רבים. כן, גם חלק מהלקוחות שלכם! ברור למדי, כי חלק מהמסעדות הללו תפסקנה להיות טרנדיות תוך חודשים מספר, ואולי אפילו תיסגרנה, אבל עד אז, הן נוגסות לא מעט לקוחות ממסעדות אחרות, ותיקות יותר. בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה (שהלוגו מהווה חלק ויזואלי בלתי נפרד ממנה) יכולה להיות דרך מצוינת להתמודד עם אתגר הפעילות השוטפת בשוק רווחי ולא יציב כתחום המסעדנות. נכון, עיצוב לוגו למסעדה לא יפתור לכם את כל הבעיות השיווקיות שלכם, אבל הוא בהחלט יכול להוות את השלב הראשון בבניית מיתוג נכון ומתאים למסעדה שלכם!

מה חשוב שלוגו למסעדה ישדר?

בראש ובראשונה, עיצוב לוגו למסעדה צריך להתחשב באופייה ובצביונה של המסעדה. כלומר, אם המדובר במסעדה מזרחית, הלוגו שלה יעשה שימוש באלמנטים המקושרים, רעיונית ואסוציאטיבית, למזרח – צבעים אוריינטליים, קווים מפותלים, פונטים שמזכירים אלמנטים עיצוביים מזרחיים וכן הלאה. מעבר לכך, רצוי להכניס בלוגו טוויסט מסוים, על מנת לשקף את ייחודיותה של המסעדה (כן, גם אם המסעדה שלכם היא "רק" דוכן לממכר שקשוקה ☺)!

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.