הסיבה הראשונה ממשיכה באופן ישיר את ההסבר המפורט שנתתי בפסקה הקודמת. עיצוב שמבוצע נכון פשוט מספק את הסחורה, מגשים את מטרות העסק ובשורה התחתונה – מכניס כסף. אני אסביר, בואו ניקח לדוגמא עיצוב פלייר פרסומי לעסק שלכם: יש לכם מבצע חדש שאתם רוצים לקדם בעסק, ואתם צריכים לפרוש את היתרונות, הנתונים וההצעה על גבי דף שיביא אנשים לרכוש את אותו מבצע. עיצוב פלייר שיבוצע בדרך שאינה נכונה, קרי ללא קומפוזיציה והיררכיה נכונה בין הנתונים, ללא שימוש נכון בצבעים וללא בחירת טיפוגרפיה נכונה – לא יבצע כהלכה את המטרה לשמה הוא נוצר והיא להביא אנשים לעסק לרכישת המבצע. לעומת זאת, עיצוב שבוצע מתוך מטרה ברורה ומוגדרת, תוך חשיבה נכונה על המסר השיווקי, בחירה נכונה של אלמנטים, יצירתיות ומקצועיות הוא זה שיהיה מסוגל להביא את האנשים לנצל את המבצע ואת המטרה השיווקית.
זה מאוד פשוט, יש לנו שני פליירים, לשניהם אותה מטרה ברורה. אחד בוצע נכון ואחד לא, ולכן בהכרח הפלייר שבוצע נכון יותר יכניס יותר כסף לעסק.
לכן המסקנה היא, שסטודיו לעיצוב גרפי שיודע לעבוד במתודות ותהליכי עבודה נכונים מסוגל לייצר חומרי עיצוב שמכניסים יותר כסף לקופה העסקית, ולכן לא הייתי מזלזל בזה.