עיצוב פלייר - בוחרים את הטוב ביותר

למה חשוב לנסח אפיון מדויק לפני עיצוב גרפי לפלייר לעסקים? כיצד נקבעות המטרות של פלייר – ואיך מעצבים אותו כדי להשיג אותן?

פלייר-עסקי

עלון, או פלייר בשמו הפופולרי יותר, הוא אמצעי פרסום שגם בעת הנוכחית משרת בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל רחבי העולם. בעזרת פליירים, ניתן להעביר מסר שיווקי ומסחרי לקהל היעד ולהניע אותו לפעולה מבוקשת כחלק ממהלכי חשיפה ו/או מקידום מכירות. מעבר לכך, עיצוב פלייר מהווה אמצעי תקשורת ישיר ונוח – והוא מספק תמורה מלאה גם במשוואה של עלות מול תועלת.

מטבע הדברים, לא כל עלון מסוגל להעביר את המסר המבוקש על ידך. אם ברצונך ליהנות מהיתרונות של עלון איכותי וברור, עליך לדאוג לעיצוב מקצועי שלו. בדיוק כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע שלנו, המתמחים בנושא של עיצוב פלייר ובהתאמתו לצרכי הלקוחות והעסקים.

המטרה של פלייר המעוצב על ידי אנשי מקצוע

עיצוב גרפי הוא כלי שבעזרתו אפשר להבליט את הפלייר ולייחד אותו לעומת עלונים מתחרים. כאשר העיצוב עולה בקנה אחד עם המסר השיווקי שמאפיין את העסק, יש סיכוי גבוה יותר שקהל היעד יזכור אותו ואף ייחס לו חשיבות. מנגד, פלייר סטנדרטי שמעוצב בצורה משעממת, גנרית או בנאלית עלול לגרום יותר נזק מתועלת.

במילים אחרות, המטרה של עיצוב פלייר היא להתאים אותו מצד אחד לצרכים השיווקיים והמסחריים של העסק – אך מצד שני לדאוג שיהיה גם נמען שיקלוט אותו. היות שלרוב בעלי העסקים אין את הידע או הכלים לתכנן בעצמם את הפלייר, הם זקוקים לשירות מקצועי של סטודיו מקצועי.

פלייר-מעוצב
פלייר-צהוב

החשיבות של אפיון לפני עיצוב פלייר בפועל

למרות האמור לעיל, לבעלי עסקים שרוצים להשתמש בפלייר על מנת להפיץ מידע על המוצר, השירות או היתרונות שלהם יש בכל זאת תפקיד מסוים בעיצובו. ראשית, בעלי העסק הם אלו שמכירים אותו טוב יותר מכל אחד אחר. בשל אותה היכרות עם השירות או המוצר, התפקיד של בעלי עסקים הוא לאפיין גם את קהל היעד.

אפיון מסודר של קהל היעד מסייע לעצב את הפלייר ולהדגיש את היתרונות שלו. בעזרת אפיון מוקדם ניתן למשל לדעת למי הפלייר פונה, מה הגיל הממוצע של הלקוחות, איזו פעולה הוא אמור לעודד ומול מי הוא מתחרה. כמו כן, כדאי שהאפיון של הפלייר יתאים ללוגו הקיים של העסק – כך שהתוצאה תהיה קונספט עיצובי אחיד והרמוני.

תיאום ציפיות כתנאי לעיצוב פלייר מוצלח

תיאום ציפיות בין בעלי עסקים לבין הסטודיו הוא תנאים לתוצאה מוצלחת ולעיצוב פלייר מנצח שיישאר לאורך זמן. במסגרת תיאום הציפיות, הלקוח יכול להעביר טופס אפיון מסודר ולצרף אליו מקורות השראה: החל באתרי אינטרנט, דרך סרטונים ותמונות וכלה בלוגואים או פליירים של מתחרים. בהמשך, תיאום הציפיות כולל פרטים טכניים לגבי לוח זמנים ומחיר וגם חתימה על חוזה עבודה ששני הצדדים מסכימים עליו.

בסופו של דבר, עיצוב פלייר הוא שירות שנועד לעזור לעסקים לצמוח ולהגיע לקהלי יעד חדשים. במקביל, הפלייר יכול לחזק את מערכת היחסים עם הלקוחות הקיימים ולעזור בשימור שלהם. אם רוצים להשיג את כל המטרות הללו בפלייר אחד, צריך לדעת איך ומול מי לעצב אותו.

הפלייר שנעצב עבורך יעזור לעסק שלך לצמוח

חברתנו הוקמה למטרה אחת – להעמיד לרשותך מגוון שירותי עיצוב גרפי במחירים משתלמים. רוצה לקבל פרטים נוספים? נשמח לעמוד לשירותך ממש כעת.

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.