לוגו לעסק - איך בוחרים עיצוב מנצח?

הדרך שלכם ללוגו מעוצב לעסק ומיתוג מקורי חדש מהשקית. לא משנה אם אתם עסק בתחילת דרכו או מותג ותיק, המאמר הזה חובה עבורכם.

עבודות אחרונות

בעולם העסקים נראות המותג או העסק, התחושה שהוא יוצר, ההרגשה הבסיסית שהוא משדר והחוויה שהוא מעניק ללקוחות הם מרכיבים חשובים מאין כמוהם ויכולים להכריע עסק אחד על פני אחר.

אנו רוכשים מוצרים, מתעניינים, ומשתמשים בשירותים באמצעות החושים שלנו, ובראש ובראשונה בראייה שלנו. החוויה הישירה של נראות המותג מהווה מרכיב משמעותי בחיבור הבסיסי שלנו עם העסק או השירות שבו אנחנו מתעניינים.

הלוגו במבחן הסופר

הדוגמא הכי טובה שנוכל לתת בעניין הזה הוא שיטוט בסופר או במכולת. כאשר אנחנו מעדיפים מותג מסויים על פני אחר – בין אם זה המשקה האהוב עלינו, הקורנפלקס המועדף או מותג המעדנים הנחשק, אנחנו מתחברים בראש ובראשונה למה שהמותג משדר. עוד לפני שפתחנו את האריזה וראינו מה יש בפנים, עוד לפני שחווינו דעה על הטעם, בין אם הוא טוב או לא, בין אם הוא מתוק מדי או טפל, אנחנו חווינו את חווית הקנייה מעצם נראות המותג וקנינו על פי התחושה הפנימית שלנו.

מותגים גדולים ומנצחים הם אלה שיש להם שפה ויזואלית ייחודית, ובראש ובראשונה לוגו איקוני, ממותג וזכיר. חברות ענק ומותגים משקיעים סכומי עתק, ואת מרבית תקציבם, על בניית שפה ויזואלית, שיפור הלוגו ונראות המותג ובנייה ייחודית של המוצרים שלהם. על כן, לא פלא שאנחנו מסוגלים להבחין ולזהות את הייחודיות של כל מותג ומותג ולהעדיף מותג אחד על פני אחר מעצם נראות האריזה והתכנים הויזואליים.

לוגו מנצח לעסק - הייחודיות היא שם המשחק

אז לאחר שהתחברנו באופן בסיסי לחשיבות של עיצוב לוגו ונראות השפה הויזואלית, נוכל לעבור על התהליך של בנייה השפה הזו עבור עסקים ומציאת נקודות מנצחות לשפת מותג מקורית.

תהליך עיצוב לוגו הוא תהליך בעולם העיצוב הגרפי והמיתוג ומאופיין במוטיבים טכניים וקונספטואליים כאחד. מה זה אומר? שעל אף שמדובר על תהליך טכני בבניית שפה באמצעות תוכנות גרפיות, ישנו מחקר מעמיק שצריך להיעשות על מנת להתחבר לערכי הבסיס של המותג, למטרות החברה ולחזון העל של העסק. לוגו מנצח לעסק הוא כזה שמעצם נראותו משדר את כל הערכים האלה גם יחד, וגורם ללקוח הפוטנציאלי להתחבר לערכי המותג מהצגת אותו לוגו בלבד.

שאלת מיליון הדולר - התקציב

במהלך ההיסטוריה, ובמיוחד מאז המהפכה התעשייתית, תהליך מיתוג עסקי ובניית לוגו לעסק היה שמור לקונצרנים גדולים וחברות בעלי תקציבים וממון גבוהה. על כן, תהליכי מיתוג אלה היו בעלי סכומים גבוהים מאוד ומתאימים רק לאותן חברות שהיו מסוגלות להרשות לעצמן להשקיע בכך. הסיבה המרכזית הייתה שהשימוש במחשבים ובתוכנות גרפיות על מנת לבנות ולעצב את הלוגו והמיתוג היו יקרות ושמורות רק למשרדי פרסום ומיתוג בודדים. משמע – עלויות אחזקת המחשבים והתוכנות היו גבוהות. סיבה נוספת הייתה שעסקים רבים, ובמיוחד עסקים קטנים, לא ראו כל צורך והגיון בבניית לוגו או שפה ייחודית עבור העסק שלהם. רוב הלקוחות שלהם היו כאלה שרכשו בגלל קרבה גיאוגרפית, בגלל יחס אישי כזה או אחר ובגלל בלעדיות בשכונה או בעיר, וערכי מותג ופרסום לא היו שיקול מבחינת בעלי העסקים.

בשנים האחרונות, ומאז מהפכת האינטרנט והמחשב האישי, השימוש בתוכנות גרפיות ובלימודי מקצועות העיצוב נמצא בעלייה מתמדת. הסיבה היא שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים שפיתוח לוגו ושפה גרפית הוא אלמנט בסיסי אשר משפיע באופן ישיר על הצלחת העסק. מאז עידן הרשתות החברתיות וגוגל, כמעט כל בעל עסק זקוק לאיזושהי בנייה של שפה ויזואלית ייחודית ולוגו, בין אם היא בסיסית או מתקדמת.

על כן, נוצר צורך לשירותי מיתוג במחירים נוחים יותר, שיתאימו למרבית בעלי העסקים והבינוניים.

מדוע שתעצבו את הלוגו שלכם אצלנו?

אז לאחר שהבנתם שאת הצורך הבסיסי של כל בעל עסק ללוגו ייחודי, ולאחר שהבנתם שקיים צורך לשירותי מיתוג במחירים נוחים, אנחנו יותר משמחים להגיד לכם שזה בידיוק מה שאנחנו עושים!

בתהליך מיתוג מקצועי, מהיר וייחודי אנחנו מאפיינים את מרכיבי העסק שלכם, את מטרות העל והחזון שלו ומסוגלים לבנות לכם לוגו ייחודי לעסק בזמן קצר ובעלות נוחה.

אנו מעצבים גרפיים מקצועיים עם כישורים גבוהים של עיצוב תקשורת חזותית, ועשרות רבות של עסקים שכבר מותגו אצלנו.

מעוניינים בלוגו חדש לעסק שלכם? הגעתם למקום הנכון.

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.