הכל על לימודי הנדסאי אלקטרוניקה

תמרור

 

ההחלטה לגבי תחום הלימודים שמעוניינים להתחיל ללמוד חייבת להגיע לאחר שלוקחים כמה פרמטרים בחשבון כמו למשל, מה הוא משך זמן הלימודים? מה הן דרישות הקבלה? האם אפשר לעבוד תוך כדי הלימודים? האם המכללה קרובה לבית המגורים כדי לא לבלות זמן מיותר בנסיעות? מה הן התעודות והסמכות שרוכשים בסיום הלימודים ומה הן מקנות? האם תחום הלימודים שלומדים הוא מבוקש במעגלי שוק העבודה? האם יש לתחום הלימודים אופק בעתיד מבחינת פרנסה?

 

תעודה ששווה הרבה

נכון שלימודי הנדסאי הם לא כמו לימודי תואר ראשון משום שתואר ראשון אולי מקנה את התעודה אבל זמן תהליך קבלת התעודה היא ארוכה מאוד ולעיתים, אצל הרבה מאוד אנשים, יש את היכולת ללמוד במשך שלוש שנים (במינימום) מבחינה כלכלית אך לא יכולים מבחינה לימודית, פשוט לא יכולים להתרכז בלימודים.

מאידך יש את האנשים שלא יכולים כלכלית ללמוד במשך שלוש שנים ללא פרנסה מלאה אך יש להם בהחלט את כל הנתונים. מה שקורה שיש אנשי "ביניים" בין המצב הזה למצב הזה, ובכל זאת הם מאוד מעוניינים ללמוד ולפתח קריירה איתנה ומשגשגת. אם כן לימודי הנדסאי אלקטרוניקה יכולים להיות פתרון מושלם לאנשים שמעוניינים ללמוד מקצוע נחשב ונחשק שמתפתח מידי יום בזמן יחסית קצר ובתנאי קבלה נוחים מאוד.

 

במה בדיוק עוסק התחום, והאם הוא מתאים כל אחד?

נתחיל מהסוף להתחלה, התחום מתאים לכל מי שחפץ ויש לו את הזיקה להבנת מערכות אלקטרוניות משלב התכנון ועד לבנייתן והפעלתן. למעשה תחום האלקטרוניקה עוסק בכל מה שאנחנו מכירים שיש בו מערכות אלקטרוניות פשוטות, מורכבות ומשולבות החל מתשתיות בתעשייה הכבדה ועד למערכות אזעקה של מפעלים, בתים פרטיים ועוד.

סטודנטים שבוחרים במסלול לימודים זה ייהנו משיעורים מרתקים על ידי טובי המרצים של מכללה למינהל שפרוסה בכל חלקי הארץ מהדרום ועד הצפון. המרצים ייתנו לכל סטודנט את כל סל כלים שהוא צריך הן מבחינה תאורטית והן מבחינה מעשית על ידי בניית דגמים שיהוו חלק בלתי נפרד מהלמידה.

 

נשמע טוב, אפשר לדעת מה הם תנאי הקבלה ומה הם מסלולי הלימוד?

תנאי הקבלה הם – 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה ובנוסף סיום מכינה קדם טכנולוגית או מכינה קדם אקדמאית. מסלולי הלימודים הם – 4 סמסטרים בלימודי יום כולל חופשת סמסטר בין שנה א' לשנה ב' או 6 סמסטרים בלימודי מסלול משולב כלומר לימודי ערב באמצע השבוע ויום שישי. למי שיהיה מעוניין יהיה ניתן לקצר את תכנית הלימודים לקראת תואר באלקטרוניקה.

 

לסיכום

אחד ממרכזי הלימודים המובלים היום בתחום היא מכללה למנהל שמובילה כבר כמה עשורים בתחום לימודי ההנדסאים. כאשר ניגשים לרישום לימודי הנדסאי אלקטרוניקה כדאי לוודא שאכן מוסד הלימודים שם דגש ללימודי מסוג זה ושלבסוף יוצא את הסטודנטים שלו עם תעודה שתפתח עבורם דלתות רבות בשוק העבודה.

איש תחזוקה

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.