עיצוב כרטיס ביקור שכולם ידברו עליו - הנה טיפים מהמומחים

אנחנו נוהגים להשוות הרבה רכיבים במדיה המודרנית לכרטיס הביקור הקלאסי והמוכר. כך, למשל, אנחנו נוהגים לומר כי אתר הוא "כרטיס הביקור" של העסק. מי שחשב, שבכך ישנה הוכחה מסוימת לכך שאת מקומו של כרטיס הביקור תפסו מדיות אחרות, טועה, וטועה בגדול!

למעשה, בד בבד עם המדיות האחרות, כרטיס הביקור הקלאסי ממשיך לחיות ולבעוט, רק שכיום, בשל התחרות, מונח אפילו דגש רב יותר על עיצוב כרטיס ביקור. הוא חייב להיות אסתטי, אבל יותר מכך, הוא חייב להיות יוצא דופן ולייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. אם כך, מה אתם חייבים לדעת בנושא הזה?

טיפ ראשון - כללו רק מידע רלוונטי

כללו מספיק מידע כדי לעורר את תשומת הלב והעניין של מי שאתם נותנים לו את הכרטיס ולהפוך את כרטיס הביקור לבלתי נשכח, אבל היו סלקטיביים לגבי המידע שאתם מכניסים לתוכו. לדוגמה, מפתה מאד לצמצם את גודל הגופן ולכלול בכרטיס כל פרופיל ברשתות חברתיות, סלוגן או כל פיסת מידע אפשרית, אך הדבר מוביל לעומס מידע ובסופו של דבר – שום דבר מכמויות המידע הזה לא יהיה זכיר באמת.

טיפ שני - כרטיס ביקור קריא הוא המנצח

נחמד להשתעשע עם גופנים מודרניים ומיוחדים, אבל, אם אתם רוצים שמקבלי הכרטיס אכן יוכלו לקרוא את מה שכתוב על כרטיס הביקור שלכם במבט חטוף, ודאו שהגופנים שבהם אתם משתמשים בכרטיס הביקור שלכם אינם קטנים מידי, מפוארים מדי או מעוותים בדרך כלשהי.

תנו ללוגו שלכם להיות האלמנט העיצובי ש"מפלפל" את כרטיס הביקור שלכם ואילו את הטקסט והפונטים שמרו פשוטים ככל האפשר.

טיפ שלישי - הימנעו מעומס

חלק מהאנשים המקבלים כרטיס ביקור, נוהגים לרשום דבר-מה עליו, כדי לאפשר לעצמם להיזכר מהר יותר באדם שנתן להם את הכרטיס. שימוש יעיל בגוון רקע ותוכן הממורכז בצידו האחד של הכרטיס מאפשר למקבלי הכרטיס לעשות זאת ביתר קלות.

מנקודת מבט עיצובית, המרחב הריק מסייע גם למקד את תשומת הלב לחלק שכולל טקסט או לוגו.

טיפ רביעי - היעזרו באנשי מקצוע בתחום הגרפיקה

אלא אם כן יש לכם סטודיו לגרפיקה או יכולות הדפסה מסחריות, רוב כרטיסי ה"עשה זאת בעצמך" נראים זולים ובאיכות ירודה. זה לא הרושם שאתם רוצים לתת למקבלי הכרטיס שלכם.

נכון, יתכן שתוכלו לחסוך כמה שקלים ולעדכן את המידע שלכם ביתר קלות אם תדפיסו את הכרטיסים שלכם בעצמכם, אך ההשפעה של מסירת כרטיס ביקור "DIY" לחלוטין אינה דומה לזו של מסירת כרטיסים המעוצבים ומודפסים באופן מקצועי.

טיפ חמישי - עצבו את כרטיס הביקור שלכם ספציפית לקהל היעד

אם יש לכם מספר עסקים באותו התחום והם משלימים זה את זה, תוכלו להשתמש בחזית כרטיס הביקור שלכם לאחד מהם ובגבו – עבור השני. יחד עם זאת, אם יש לכם שני עסקים שאינם קשורים זה לזה (למשל, קונדיטור ביום ונהג מונית בלילה) תצטרכו ליצור כרטיסי ביקור נפרדים לכל עסק, כדי למנוע בלבול ולפנות ישירות ובצורה המתאימה לכל אחד מפלחי השוק הספציפיים.

טיפ שישי - השתמשו באופציות הגימור ובגימיקים המיוחדים בזהירות

בחרו צורה וגימור שרלוונטיים למותג שלכם ולא משהו שנראה לכם מגניב לנסות. קיימות אינספור אפשרויות, כולל פינות מעוגלות, חיתוכים בצורות שונות, גדלים יוצאי דופן, הבלטות, שילוב של תלת מימד ועוד אינספור אפשרויות שונות ומשונות שייראו לכם מדהימות בעת הבחירה, אבל עלולות להפוך את כרטיס הביקור שלכם ל"זכיר", אבל מהסיבות הלא נכונות!

כפי שכתבנו בתחילה – כרטיס הביקור חי ובועט, ובעיקר, ממשיך להוות את הדרך הטובה ביותר לכך שאנשים יזכרו את העסק שלכם. עיצוב נכון ומקצועי שלו – יבטיח זאת!

עיצוב כרטיס ביקור דגם שלישי
עיצוב כרטיס ביקור דגם שני
עיצוב כרטיס ביקור ראשון
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם. שיהיה לכולנו בהצלחה!

קדימה, לעבודה!

אנחנו מחכים בקוצר רוח לעצב לכם את הדבר הבא שלכם. פנו אלינו ואנחנו נמשיך מכאן (: