4 פעולות שצריך לעשות כדי לפרסם את העסק שלך באינטרנט

מסך

קידום עסקים הוא עולם נרחב הנעשה באמצעות פרסום בשיטות שונות ובהתמדה.

כיום השיטה היעילה ביותר היא פרסום ברשתות החברתיות אך ביחד עם זאת ישנן מספר פעולות שצריך לעשות על מנת שהפרסום יהיה יעיל – על כך במאמר הבא.

 

1 – לחקור את השוק

בין אם מדובר על פרסום לידים ברשתות החברתיות ובין אם על פרסום עסקים באתרים השונים, הפעולה הראשונה שיש לבצע היא חקר שוק. כלומר, חקר המתחרים המשווקים את אותו המוצר או השירות. יש לבחון את קהל היעד, המודעות שלו למוצר, איך מפרסמים יותר טוב מהמתחרים, מה העסק מציע ומדוע השירות שלו טוב יותר משל אחרים. במקביל בוחנים אילו פלטפורמות לפרסום יהיו טובות יותר ומה פחות יהיה יעיל לעסק.

 

2 – לבנות אסטרטגיה שיווקית

ישנן לא מעט שיטות פרסום לעסקים ביניהן ניתן למנות פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, העלאת באנרים, העלאת תכנים כמו פרסום כתבות באתרים מובילים, פרסום אורגני, פרסום על ידי אושיות תקשורת ומובילי דעת קהל, פרסום לרשימות תפוצה במייל או בוואטסאפ ועוד. על מנת לבחור בשיטות היעילות ביותר יש לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה לאחר מחקר המתחרים כדי שהפרסום שלכם יהיה המוביל ולא שלהם. לשם כך יש לבחור בחברת פרסום מקצועית.

 

3 – להיות יצירתיים ומקצועיים

צוות קריאייטיב מיומן ומקצועי מגבש רעיונות מקוריים השונים מרעיונות המתחרים לצורך שיווק המוצרים או השירותים של העסק. ככל שהצוות יותר יצירתי וממוקד, מסוגל לבנות דפי נחיתה ובאנרים באופן יעיל, לעצב את האתר בצורה פשוטה ונוחה למשתמש וביחד עם זאת להיות ייחודי, כך גם הפרסום ימשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. כדי להעצים את החוויה יש ליצור אשליה שהלקוח הוא המוביל באמצעות הפעולות שלו. אשליה כזו ניתן לייצר באמצעות אנימציה, סרטונים וסימנים אחרים. האתר או הבאנר צריך לתפוס את העין ולכן הצוות המקצועי צריך להיות מיומן בעיצוב.

 

4 – להגדיל את יחס ההמרה

בהנחה שפרסמתם את העסק שלכם אך הפרסום אינו מניע את קהל היעד לרכוש את המוצרים שאתם משווקים, חשוב לאתר את הבעיות כאשר המטרה היא הפקת רווחים באמצעות שיפור יחס ההמרה המכונה CRO. גם בעת בניית אתר חדש יש לזהות בעיות כגון אלו. הצוות המקצועי מגבש רעיונות ופעולות שיסייעו להתגבר על מצבים אלו תוך התמקדות במה שאכן צריך שינוי כדי שה- CRO יעלה. את התוצאות מודדים בזמן אמת וניתן לראות אם אכן ה- CRO בעלייה ובכמה אחוזים.

לסיכום, לא משנה אם אתם עסק המוכר טיולים מאורגנים, ביטוחים פיננסיים או מוצרים אחרים באמצעות חנויות אינטרנטיות, אתרים או רשתות חברתיות. המטרה היא למתג ולקדם את העסק על מנת שיהיה ריווחי וכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. לפיכך, חשוב לבצע את הפעולות שהוזכרו באופן מקצועי ובמקום מהימן.

 

איש דיגיטל

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.