5 סיבות לתמלול הרצאה דיגיטלית

מחשב

כל אדם אשר בוחר להכין הרצאה שתועבר בפני אנשים ורוצה שההרצאה שלו תועבר בצורה דיגיטלית, חייב שיהיה לו תמלול להרצאה שהוא עושה. ה

מון אנשים לא מבינים למה צריך תמלול להרצאות דיגיטליות ולכן, ריכזנו לכם את כל הסיבות לתמלול הרצאה דיגיטלית.

כל המידע לפניכם.

 

נגישות

כשבוחרים לעשות הרצאה דיגיטלית, חשוב שהיא תהיה מונגשת לכולם. מה זה אומר? למצוא פתרונות גם לאלה שרוצים לשמוע את ההרצאה ואינם יכולים. לדוגמה – אנשים עם לקות שמיעה. לכן, תמלול הקלטות הוא רעיון מעולה במידה ואותו אדם שבוחר לעשות הרצאה דיגיטלית רוצה לפנות לכלל האוכלוסיות.

סיבה נוספת היא שבתמלול ישנה אפשרות להראות טונים של בנאדם. מה זה אומר? שאם אדם חירש קורא את התמלול ורוצה להבין מה קרה בהרצאה הדיגיטלית, ישנה אפשרות בתמלול לדעת מה המרצה עשה, האם צחק? היה כעס? ניתן לדעת מה היו הטונים של הדיבור שלו וכך האדם בעל לקות השמיעה יוכל לדעת בצורה מדויקת מה היה בהרצאה.

 

מיקוד בצורה נכונה

המון פעמים הרצון ליצור הרצאה שתכלול בתוכה את כל הדברים החשובים עלולה להוביל לבלבול ולפגיעה ברצף של ההקלטה, ולכן, ברגע שההרצאה תעבור תמלול קל יותר לזכור מה נאמר בהרצאה והמרצה יוכל להתרכז, לשמור על מיקוד ולדעת מה הוא רוצה ומתכוון להגיד.

 

חיסכון בזמן

ברגע שלאדם שמכין הרצאה דיגיטלית יש תמלול של ההרצאה, הוא יוכל להתייעל בצורה טובה ונכונה, ככה שהוא לא יצטרך לזכור פרטים ספציפיים או לנסות לשחזר מה הא אמר. הכל יהיה בתמלול וכל התהליך יהיה הרבה יותר יעיל. ברגע שכל המידע יהיה אצלו הוא יוכל לרכז אותו בצורה קלה יותר ולעשות בו שימוש טוב ונכון.

 

נוחות

כשמבצעים תמלול לראיון ישנה אפשרות לראות אותו בשלב יותר מאוחר כדי לבדוק ולסקור אותו ובמקרה הצורך להגיע למסקנות ולתובנות חדשות. בניגוד להקלטה, את התמליל אפשר לשים במקום שיהיה לכם קל למצוא, לתייק אותו במקום ספציפי ואחר כך למצוא בו כל דבר בחיפוש קל ולכן, תמלול הרצאה דיגיטלית הוא רעיון הנותן אופציה טובה ונוחה.

 

אפשרות תפיסה של כל הפרטים הקטנים

המון פעמים קל לפספס פרטים קטנים אך חשובים בהרצאות וגם המרצה עלול להסתבך ולשכוח המון דברים. לתמלל את ההרצאה יהיה הדבר הכי טוב והכי נכון לעשות מכיוון שאחר כך תהיה אפשרות ללכוד את כל הפרטים, גם הכי קטנים ואחר כך המרצה יוכל לחזור אליהם ולראות אותם.

 

תמלול הרצאה דיגיטלית

לסיכום, ישנה חשיבות רבה בתמלול הרצאה דיגיטלית, על מנת לפנות לכל קהלי היעד ולהיות מדויקים בהרצאה שמתכוונים לעשות. תמלול ההרצאה הדיגיטלית שלכם יקל עליכם הן מבחינות נוחות, מיקוד, חיסכון בזמן ובכסף ועוד, כך תוכלו לתת גישה להרצאה לכל מי שרוצה ולהצליח לפנות לכלל האוכלוסייה.

בהצלחה.

איש עובד על מחשב

 

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.