4 מערכות דיגיטליות שישפרו את איכות החיים שלכם בבית

בית וסלולר

עולם הדיגיטל שובר שיאים כל פעם מחדש. משנה לשנה, אנו מתפתחים בקצב מסחרר ולומדים מטעויות העבר.

מערכות דיגיטליות בבית הן מזמן לא מילה גסה ואפילו לא יקרה במאוד, מה גם שרוב הבתים החדשים הנבנים כיום, נבנים במתכונת ״הבית החכם״ ומותקנות בהן כבר מערכות דיגיטליות שונות, אשר כל תפקידן הוא לסייע למשתמש ולגרום לו לחוויה ביתית ולנוחות מקסימלית.

במאמר זה, אנו ניחשף למספר מערכות התורמות רבות לאנשים ברחבי העולם.

 

מערכת האבטחה

מערכת זו, הנה מבין החשובות שיש להתייחס אליה ברצינות כשאנו מאבזרים את ביתנו. בתקופת וירוס הקורונה, שיעור האבטלה ירד והעוני רק גבר. גניבות רבות ופריצות החלו בשיעור גבוה, ועל כן אנשים רבים סבלו מפגיעות רכוש וגניבתו. המערכות הדיגיטליות מציעות, בין היתר, מצלמות אבטחה חכמות אשר אפשר לשלוט בהן מהסמרטפון, להחליף בין מצלמות ולהריץ קדימה ואחורה במידת הצורך.

בנוסף, מומלץ להתקין מערכת אזעקה בבית בשביל המיגון האולטימטיבי. במידה ויש אזעקה בבית, הסמרטפון ישלח התראה לבעליו וכך הוא יכיר באזעקה. ישנה גם האופציה לבטל את האזעקה דרך הסמרטפון אם היא הייתה לשווא. בדרך זו, ניתן לחייג למוקד המשטרה באופן מיידי ולטפל בבעיה בצורה מהירה.

 

מערכת החשמל החכם

מערכת החשמל החכם, היא ללא ספק חלק נכבד מהטכונולוגיה של מערכות בית חכם. ראשית לכל, רשת החשמל תהיה מנותבת לאיזור אחד עיקרי שנקרא מערכת הפיקוד/השליטה. באמצעות מערכת זו, ניתן לשלוט בתריסי הבית, בתאורה, בדוד ובמזגנים בבית.

העיקרון הוא שישנם שקעים מיוחדים שצריך להתקין במקום השקעים הקודמים. מערכת זו היא מבין המובילות בבית החכם משום שדרכה הכל מנותב ישירות לסמרטפון וניתן לבצע מגוון פעולות גם כשאנו מחוץ לבית, וגם כשאין ברצוננו לקום מהספה בסלון ופיזית לבצע פעולות מסוימות.

 

מערכת קולנוע ביתי

בבית החכם, ניתן להתקין רמקולים בכל רחבי הבית. חווית הדייר מעולם לא הייתה מופלאה שכזו, שכן ישנה האופציה לשמוע מוסיקה בכל רחבי הבית או באיזור ממוקד בו נבחר, ניתן להשמיע רדיו/חדשות בכל זמן שנרצה, ניתן להשיג גם מערכת לזיהוי קולי אשר תזהה את קולכם ותבצע את הפעולות שתדרשו ממנה. כמו למשל הדלקת הדוד בבית, כיבוי האורות וכו׳.

 

מערכת האינטרקום

האינטרקום יכול לבוא במגוון סוגים. ישנם אינטרקומים חכמים שבאים עם מצלמה פנורמית, ויכולים גם לשלוח התראה לסמרטפון של בעל הבית במידה וצלצלו באינטרקום או הקישו קוד מסוים. בעל הבית תמיד יהיה בבקרה וישלוט בבית גם מרחוק.

 

דיגיטל היא כבר לא מילה גסה

רוב העולם משתמש בעולם הדיגיטלי, ברשתות החברתיות, במצלמות, מחשוב וסייבר. העולם הזה בלתי נפרד מחיינו אם אנו רוצים ואם לא, בלתי אפשרי כמעט להתקיים ללא הדיגיטל. לכן, כדי למקסם את חיי הבית שלכם ולדאוג לכך שתהיה לכם איכות החיים הטובה ביותר, כדאי להכניס את העולם הדיגיטלי גם לתוך ההיכל שלכם.

 

מכשיר טלפון ומבנה

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.