יש לך מעבדה לתיקון טלפונים? חשוב שתכיר את התקלות הנפוצות במכשירי אפל!

מכשירי אפל

תיקוני מכשירי אפל מהווים כמעט חצי מכל התיקונים שתיתקלו בהם במעבדה. גם במקרה של חברה קפדנית ואמינה כמו אפל, ישנן תקלות חוזרות ודגשים שחשוב להכיר, ששונים מתיקון סמסונג – אז בואו נעבור על התקלות הנפוצות ביותר.

 

מקצוענות לפני הכל

גם במקרה של תיקון נפוץ כמו החלפת מסך אייפד אייר 4 למשל, עלינו להתייחס במלוא הרצינות והמקצועיות. הלקוחות שלנו בחרו במוצר של אפל, לא רק בשביל להשוויץ במשרד בעיצוב החיצוני. מבחינתם מדובר בבחירה באמינות ואיכות מעל הכל, ולכן על התיקונים שלנו להיות בהתאם.

מקצועיות מעל הכל

תיקונים נפוצים באפל ווטש

האפל ווטש הוא מוצר לביש שמסתובב איתנו יום יום, ויותר משאר המוצרים הוא נתקל במציאות הקשה של חיי היום יום כמו להיתקל במעקה של מדרגות, גשמים, שריטות ומכות כמעט בכל מקום. התיקון הנפוץ ביותר הוא ללא ספק החלפת מסך לאפל ווטש. בנוסף, עקב כל המכות והזעזועים, הוא יותר סובל מתזוזה של חלקים פנימיים ממכשירים אחרים.

 

אייפונים והתיקונים הכי נפוצים שלהם

תיקוני מסך הם כנראה הנפוצים ביותר באייפון, אבל עם שימוש יום יומי כבד – לא חסר הפתעות אחרות. החלפות סוללה ושקעי סוללה נפוצים מאוד גם הם, ובגלל שהמוצר מיטלטל איתנו בתיקים ובכיסים, הוא חוטף לא מעט מכות, שריטות, ואבק מצטבר בתוכו, אז ניקויים והחלפות קטנות נפוצים גם הם.

 

איזה תיקונים נפגוש באייפד?

אחד השימושים הנפוצים ביותר לאייפדים היום הוא בייביסיטר. בתיקוני אייפד אנחנו נפגוש הרבה מהבעיות שמגיעות עקב קרבה לילדים – לכלוך, שפיכה של נוזלים, ועקב הגודל של האייפד גם נפילות יותר קשות מאייפון או אפל ווטש. מעבר לזה כמו שאר המכשירים של אפל – בעיות תוכנה ועדכונים נזנחים הצידה, ולפעמים יפתיעו אותנו כשמוצר יגיע לתיקון.

 

מה נשמע? כלום, אם יש לנו בעיה באיירפודז!

כמו אייפונים, גם אוזניות מטיילות איתנו לאורך היום, מיטלטלות בכיסים, סובלות מקרבה לזיעה ורטיבות, ועפות בזמן נסיעה על אופניים. הבעיות הנפוצות ביותר באוזניות (מעבר לאובדן) היא ניתוקים דיגיטליים, איבודי קשר, שקעי הטענה בעייתיים ועדכוני תוכנה שגורמים לבעיות חיבור למכשיר.

 

מקבוקים, איימקים, נייחים וניידים כאחד

מעבר לבעיות של נפילות או שברים בכניסות (שבשימוש תכוף במיוחד בלפטופ) מחשבים של אפל יכולים לסבול מבעיות תאימות תוכנה, ועם כל כך הרבה פרילנסים שעובדים בבתי קפה – אתם תראו לא מעט בעיות רטיבות וקורוזיה.

 

כל המכשירים – עידכונים ובעיות תוכנה

אפל היא חברה שמקפידה על עדכוני תוכנה תכופים, גם בשביל פיצ׳רים חדשים ומרגשים, וגם בשביל עדכוני תוכנה ובטיחות פנימיים, פתרון באגים ובעיות ידועות. שימו לב לעדכן את כלל התוכנות לגרסה הטובה ביותר (והמותאמת ביותר). סיכוי טוב שזה מה שיוצר את הבעיה הנוכחית במכשיר, וכך תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.

 

תיקונים אמינים למוצרים אמינים

אפל חברה קפדנית, אז גם עלינו להיות כאלו. עכשיו כשאתם מכירים את הבעיות הנפוצות ביותר בכל סוגי המכשירים, אתם יכולים להיות רגועים שאתם מוכנים ל-100% מהמקרים הנפוצים, ולשדר מקצועיות וביטחון מול הלקוח הבא שלכם.

מכשירי אפל

עֵסֶק
6 שיטות לקידום העסק שלך

בנוף העסקי התחרותי של ימינו, חיוני ליזמים לאמץ אסטרטגיות יעילות לקידום העסקים שלהם ולהשיג יתרון תחרותי על עסקים מקבילים. הצלחתו של כל עסק, מסתמכת במידה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.