הטלפון שלכם עושה בעיות? מה עושים עכשיו

בעיות בטלפון

טלפונים ניידים הפכו את החיים של כולנו לקלים ונוחים יותר. לכן, כאשר הטלפונים נשברים או מפסיקים לפעול כהלכה, כולם נכנסים ללחץ וממהרים לפתור את התקלה. אז אם גם הטלפון שלכם עושה בעיות,  נתקלתם בתקלה באפליקציה או במכשיר, מאמר זה יעזור לכם להגיע למקום הנכון כדי לתקן את הבעיה.

 

הבעיות הנפוצות בטלפון נייד ואיך לטפל בהן

נזק לסוללה

סוללה שניזוקה היא בעיה שמשפיעה על הנייד בעיקר בגלל חיי הסוללה המוגבלים שלה. סוללה עם טעינה נמוכה אינה מספיקה כדי להפעיל את כל הרכיבים בטלפון ובסופו של דבר תגרום לכיבוי הטלפון. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות סוללה היא למצוא מעבדת תיקון טלפון אמינה שעובדיה ידעו  לבצע הערכת סוללה ולהחליפה במידת הצורך.

נזק לסוללה

בעיות תצוגה

צגים שבורים או סדוקים הם מהבעיות הנפוצות ביותר שאנשים מתמודדים איתם והם בדרך כלל מתרחשים עקב נפילה מגובה. הנפילה עלולה לגרום למסך המגע להישבר או להיסדק. אם לטלפון יש מסך שבור, עליכם לקחת אותו מיד למעבדת טלפונים ולתיקון.

 

קורוזיה

הסיכון להיווצרות קורוזיה נוצר עקב מי ים, כימיקלים חקלאיים ותעשייתיים ונוזלים שונים שעלולים לחדור לטלפונים. מומלץ לנקות את הטלפון, במיוחד ליד יציאת הטעינה ושקע האוזניות. פעולה זו עוזרת לשפר את ביצועי המערכת, לחצנים ושמע לקוי. עובדי מעבדה סלולרי יכולים לנקות את הקורוזיה בצורה אופטימלית.

 

בעיות במסך מגע

כולנו יודעים כמה נוחים מסכי מגע, אבל הם גם די רגישים, מה שהופך אותם לפגיעים לנזק. נכון שהם דורשים הגנה מינימלית כדי לשמור על פונקציונליות אך עדיין לא עמידים לחלוטין בפני נזק פיזי. הסיבה השכיחה ביותר לבעיות במסך המגע היא שפיכת נוזלים או מכה. במידה ומסך המגע הפסיק להגיב, חובה לפנות לבדיקת מעבדה.

בעיות במסך מגע

בעיות תוכנה

בעיות תוכנה מתרחשות בדרך כלל עקב שדרוג תוכנה שלא הושלם כהלכה או עקב התקפת וירוס או תוכנה זדונית. טכנאי טלפונים יבצע בדיקת אבחון ויקבע את מהות הבעיה. אם הבעיה נובעת מתוכנה לא תקינה, יתבצע שדרוג תוכנה.

 

נזקי מים

נזקי מים הם דבר מאוד נפוץ שמתרחש בדרך כלל עקב נפילת המכשיר לאסלה או לבריכה. הדרך הטובה ביותר לטפל בטלפון שנפגע ממים היא לייבש את המכשיר בהקדם האפשרי. עם זאת, לפעמים הטלפון לא חוזר לתפקוד רגיל גם לאחר הייבוש, ואז חייבים לפנות למעבדה לתיקונים טלפונים להמשך טיפול.

 

סיכום

תיקון טלפון הוא תהליך שדורש תשומת לב מיוחדת, מיומנות רבה, זמן ושימוש בחלקי חילוף איכותיים. אז אם אתם זקוקים לתיקון דחוף של מכשיר הטלפון הנייד שלכם, תפנו למעבדת טלפונים מקצועית ואמינה, שמתמחה בסוג המכשיר שברשותכם. קשה לדמיין את החיים היום ללא הטלפון הנייד, אז שמרו עליו ובמקרה הצורך תפקידו אותו בידיים נאמנות של טכנאי מקצועי.

נזקי מים

איך להפעיל ESIM ב-5 צעדים פשוטים 
איך להפעיל ESIM ב-5 צעדים פשוטים 

היכולת להישאר מחוברים לאינטרנט במהלך נסיעות לחו"ל הפכה לנחוצה מאוד בשנים האחרונות. חבילות הגלישה המסורתיות של חברות הסלולר יקרות ומסורבלות, אך הטכנולוגיה החדשנית של eSIM

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.