מה הקשר בין בניית אתרים לפרסום בפייסבוק

אפליקציה

בתקופה בה האינטרנט הוא כלי משחק משמעותי, אם לא המשמעותי ביותר עבור בעלי עסקים, מכירות ושיווק – על כל בעל עסק לדעת איך לתעל את

האינטרנט לטובת העסק שלו להעלאת המכירות והחשיפה.

הקורונה הביאה אנשים רבים לקנות ולחפש אחר המוצרים הרגילים שלהם באינטרנט, יחד עם עליית טרנדים ומכירות בתחומים חדשים ומגוונים.

אז איך ניתן לייצג את עצמכם בכבוד בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות?

 

קידום עסק דרך האינטרנט הוא כבר לא רק בניית אתר

אם בעבר העסקים שהציעו קנייה באינטרנט היו יחידי סגולה, היום כבר מכירות רבות מתבצעות בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. עסקים כבר לא נזקקים לאתר אינטרנט מפוצץ, אלא מסתפקים בתפעול אינסטגרם או פייסבוק מצליח – וזהו הסוד הגדול.

במאמר לפניכם, נציג את הקשר בין בניית אתרים לפרסום בפייסבוק – ואיך אפשר להצליח בכך.

 

חווית משתמש – מה זה בכלל

בעולם האינטרנטי העסקים המצליחים הם אלו התומכים בחוויית המשתמש. חווית משתמש, או UX, הוא תחום חדש ועולה העוסק במה יעזור למשתמש לחוות בצורה טובה יותר את האתר או העסק שלכם – ויביא אותו לקנות יותר.

לכן, השלב הראשון בעסק באינטרנט הוא אכן בניית אתר מייצג, נוח לתפעול, מהיר ונגיש, אך זה לא שווה דבר אם לא קיים פרסום בפייסבוק.

 

חשיפה לקהל היעד ללא מאמץ

כאמור, בניית אתרים הוא שלב חשוב ומשמעותי בייצוג העסק והסחורה באינטרנט, אך שלב החשיפה לקהל היעד הוא מה שיקבע את כמות המכירות ויחשוף את הקונים לאתר המושקע מלכתחילה.

חשיפה ושיווק ניתן לעשות במספר דרכים, כאשר ה"מיושנות" וה"מסובכות" הן הפרסומות בטלוויזיה או ברדיו, לצורך העניין. פרסומות אלו מקדמות את האתר שלכם לקהל יעד רחב – ללא סינון – בהרבה מאוד כסף.

אחת החלופות הטובות ביותר לכך היא פרסום בפייסבוק.

 

מה היתרונות של פרסום בפייסבוק

היתרון הגדול של הפרסום בפייסבוק גלום במנגנון. מנגנון הפרסום של פייסבוק יודע למצוא את קהל היעד הספציפי המוגדר עבור בית העסק והסחורה המפרסמים ולהציג להם את הפרסומת (=לטרגט, מלשון מטרה).

כך, לצורך העניין, עסק המוכר סחורה לתינוקות וייעזר בפרסום האתר שלו בפייסבוק ייהנה מחשיפת הפרסומת והאתר לנשים שחיפשו או נמצאות בקבוצות של לידה, תינוקות ומוצרים לתינוקות.

 

לסיכום – מה הקשר בין בניית אתרים לפרסום בפייסבוק

לסיכום ניתן להגיד כי הקשר בין בניית אתר מושקע, מייצג וחדשני לפרסום בפייסבוק הוא בלתי נפרד. הפרסום בפייסבוק מסייע לבעלי העסק לחשוף את אתר האינטרנט בצורה נוחה, זולה (יחסית) ומכוונת לקהל הרלוונטי להם, ובכך מגדיל את מספר הכניסות לאתר ולבסוף את המכירות.

חשוב להיעזר בשלבי בניית האתר והפרסום באנשי מקצוע המכירים את התחום. כך תוכלו לייצג את הרעיונות והסחורה שלכם בצורה המודרנית, הנכונה והמושכת ביותר ולהעלות את המכירות פי כמה וכמה.

 

אתר מותאם

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.