האם מוצר אולפלקס באמזון הוא יותר זול מאשר בישראל?

קניית מוצר

 אולפלקס היא חברה שמתמחה בתחום השיער, וכל תפקידה הוא לייצר תכשירים המיועדים לטיפוח השיער ולשיקומו מרכיבים שהם לא בנאליים כמו שעושות שאר חברות השיער. אולפלקס התחילה את דרכה בעזרת שני כימאים שניסו לשדרג את המוצרים ולהכניס להם חומרים טבעיים. עם השנים החברה מאוד התפרסמה וכיום היא מוכרת את מוצריה והיא יחסית יקרה. לכן השאלה האם כדאי לקנות אותם בישראל או שמא באמזון באינטנרט.

 

אולפלקס היא חברה בינלאומית וגדולת מימדים

אולפלקס רק הולכת ומתפתחת עם השנים בזכות הידיעה שאנשים כיום רוצים לרכוש מוצרים יותר בריאים לשיער שלהם, מוצרים שיצרו אותם מן הטבע והם לא מעובדים דיו. יש לאנשים מודעות לבריאות השיער, ולכן המוצרים של אולפלקס רק הולכים ונהיים פופולריים יותר ויותר. מה שייחודי בה הוא שהחברה מפתחת מוצרים אשר יוצרים קשר כימי שמחדש את סיב השערה, ולא רק מטפח אותה חיצונית כמו בהרבה חברות שיער אחרות.

 

מוצרי אולפלקס יקרים יותר בישראל

המוצרים הללו יקרים יחסית לשאר תכשירי השיער משום החומרים הטבעיים שלהם, ואיכות חומרי הגלם עמם חברת הייצור משתמשת. בישראל כמו בישראל, המוצרים יקרים יותר בהשוואה לאותם המוצרים שקיימים בחו״ל, וגם במוצרי אולפלקס המשוואה הזו תקפה. אם תגלשו באתר אמזון, תוכלו לגלות שישנם המון מוצרים מקוריים של החברה והם זולים יותר גם כשנכלול את דמי המשלוח בתשלום. אז כן, המלצתי היא כמובן שאם יש לנו את הזמן והאיפוק, בהחלט שווה להמתין למשלוח של אולפלקס מאמזון.

 

השוואת מחירים שתוכיח את הפערים

קחו לדוגמה את מוצר אולפלקס no.6 שהוא למשל עולה בארץ בין טווחי המחיר 150-200₪, ויש לעתים חנויות שגובות גם דמי משלוח אם נקנה אותו באינטנרט, לעומת אותו המוצר בדיוק, מקורי, ניתן למצוא באמזון ב88₪, ונשלם על דמי משלוח כ – 32₪. המוצר הסופי כולל המשלוח יעלה סביב ה- 120₪. מה שיפה באמזון, הוא שאם אנחנו מגיעים לסכום כסף מסוים, המשלוח אפילו נשלח לנו בחינם, כך שזה מוזיל לנו כמה עשרות שקלים.

לכן, היו חכמים, תמתינו מעט ואז תעשו רכישה מרוכזת של מספר מוצרים כדי שהמשלוח יהפוך להיות בחינם. כך תוכלו לחסוך לעצמכם עוד כסף, וגם להנות מכמה מוצרים של אולפלקס במקביל. אין ספק שבאמזון המחירים הרבה יותר זולים, ואפילו דמי המשלוח יחסית זולים.

 

קנייה באמזון בהחלט עוזרת לחסכון

כפי שניתן להבין ולסכם, מוצרי אולפלקס זולים יותר באמזון, מאשר מבישראל. כדאי מאוד להקדיש לבחירת המוצרים השונים את הזמן הראוי להם, כדי שבסופו של דבר אנו נהנה מבחירת מוצרים טובה ואיכותית, שתעשה לנו טוב לשיער ולנשמה. בהחלט ניתן לקנות את המוצרים הללו בארץ, אם אין לכם את הזמן המתאים לחכות והשיער שלהם שוקק דמעות. אך אם יש בידכם האופציה להמתין – הסבלנות בהחלט תשתלם לחלוטין.

מטבעות

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.