5 דרכים לקדם ולהאיץ את האתר שלכם

מנוע חיפוש

קידום אתרים הוא תחום שהולך ומתפתח עם השנים. השימוש הנרחב באתרי האינטרנט מביא את בעלי האתרים לפעולה מתמדת של שיפור האתר.

ניתן לבצע קידום ממומן או קידום אורגני על מנת לדחוף את האתר שלכם קדימה.

רוב הפעמים משתמשים בקידום ארוגני כיוון שקידום ממומן מתאים בעיקר לקמפיינים מסיביים.

קידום אורגני כשמו כן הוא – קידום טבעי של האתר על ידי שיפור שלו והתאמה לדירוג של גוגל.

נשמע לכם סינית? כל ההסברים והעצות בכתבה הבאה!

 

מה זה הדירוג של גוגל?

לגוגל יש מעל 200 פרמטרים שמשפיעים על הדירוג. יש פרמטרים מרכזיים שיש להם משקל רב, אך קיימת תנועה בחשיבות של הפרמטרים – למשל, החשיבות של התאמה למובייל הולכת ועולה כיוון שרובם גולשים דרך הנייד. אין צורך להכיר כל פרמטר, אלא להתמקד באלו החשובים. חברות קידום אתרים רבות מציעות את שירותן המקצועי ומומלץ שתעזרו בהם לצורך התאמת האתר לפרמטרים של גוגל.

 

הפרמטרים של גוגל והפעולות שיש לעשות על מנת להאיץ את האתר

  1. תוכן איכותי – חשוב מאוד להתמקד בתוכן! זהו הקריטריון שנחשב לחשוב ביותר. תוכן איכותי ועשיר יעלה את הדירוג של האתר שלכם, אך זה לא מספיק – הוא צריך להיות מותאם למנוע החיפוש של גוגל. אם התוכן מותאם לשאלות של גולשים והוא בנוי בצורה שהמנוע מצליח לפרש אותה – הדירוג של האתר שלכם יעלה בצורה משמעותית.
  2. קישורים נכנסים – השילוב של קישורים נכנסים ותוכן הוא הדבר הכי חשוב בקידום האתר שלכם. קישורים נכנסים הם קישורים לאתר שלכם מאתרים אחרים שעוסקים בנושאים זהים או שכנים. כל קישור הוא מעין "נקודה" לאתר בעיני גוגל, וככל שיש יותר נקודות הדירוג של האתר יעלה. מהירות האתר – ככל שהאתר שלכם מהיר יותר הגולשים נהנים יותר מחוויית הגלישה ולכן גוגל יעלה את הדירוג.
  3. התאמה למובייל – הטלפון הנייד השתלט על החיים ורובינו משוטטים באינטרנט דרכו. אתרים שמותאמים לטלפון הנייד וחוויית הגלישה בהם דרכו היא נעימה יעלו בדירוג.

 

אז מה יקדם את האתר שלכם?

כאמור לעיל כדאי לכם להשקיע בתוכן, בקישורים נכנסים, בהתאמה למובייל אך יש עוד כמה דברים. חשוב שתצרו אתר עם מהירות גבוהה כי זה ישפיע על חווית הגלישה ועל הדירוג בגוגל. כמו כן, חשוב להשקיע בעיצוב האתר ובמבנה שלו – פרמטרים אלה עשויים להביא לכם לקוחות נוספים. מחפשים מאיץ אתר? חברה שתעזור לכם להתקדם? היכנסו לקישור.

 

סיכום

קידום אתר באופן אורגני זו פעולה בסיסית אבל חשוב לבצע אותה היטב. אם תעזרו בחברה שעוסקת בתחום אתם תקדמו את העסק שלכם למקומות גבוהים ביותר. כדאי לכם להתמקד בתוכן, במהירות של האתר, בהתאמה למובייל, במבנה, בעיצוב ועוד. ההשקעה תוביל אתכם להצלחה של האתר שלכם ושל העסק שלכם.

 

שולחן עבודה

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.