בניית אתרים – איך לבחור מישהו מקצועי ומהיר

איש דיגיטל

בחירה באיש מקצוע היא תמיד עניין מורכב שדורש בירור מעמיק בתחום. הרי צריך להיות בטוחים שמדובר באדם אמין עם ידע מעמיק בתחום ולא סתם מישהו שמציג את עצמו ככזה. 

כשמדובר בבניית אתרים, עולה הצורך לבחור באיש מקצוע שהוא לא רק מקצועי ואמין אלא גם מהיר.

איך אפשר למצוא מישהו כזה? ואיך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון? כל זאת ועוד יובא בשורות הבאות.

 

השלב הראשון בבחירת בונה אתרים מקצועי ומהיר – בירור עם קולגות

השלב הראשון והחשוב ביותר שיאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון הוא בירור עם קולגות. חשוב שתפנו אל קולגות שאין ביניכם תחרות. כלומר, אם יש לכם משרד עורכי דין למקרקעין, אל תפנו אל קולגות שעוסקים בתחום זהה. אלא, תפנו אל קולגות שעוסקים באחד מהתחומים הבאים:

  • דיני משפחה
  • דיני תעבורה
  • דיני עבודה

כך תוכלו להיות בטוחים שהם ישמחו להציע לכם את בונה האתרים המקצועי שלהם, פשוט כי אין בינכם שום תחרות. כל אחד מכם פונה אל קהל יעד אחר.

 

השלב השני בבחירת בונה אתרים מקצועי ומהיר  – קריאת ביקורות בגוגל

מרבית האנשים שמחפשים אנשי מקצוע טובים ומומלצים פונים אל גוגל, הלוא הוא מלך החיפושים. אתם יכולים לכתוב בשורת החיפוש "בונה אתרים מומלץ ומהיר" ולראות מהן האפשרויות שעולות בפניכן. נניח שעלו בפניכם 2-3 אפשרויות ואתם בוחרים להיכנס דווקא לאתר של נאור דוד – איזיקראפט. כעת, אתם צריכים לכתוב את השם שלו בשורת החיפוש ולבדוק מהן הביקורות שנכתבו עליו מלקוחות קודמים. סביר להניח שאם מדובר באיש מקצוע מומלץ, אתם תוכלו לראות זאת בדירוג שניתן לו ובביקורות שנכתבו עליו. אתם תמיד יכולים לערוך השוואה אל מול בונה אתרים נוסף ולהמשיך אל השלב הבא כדי לבדוק מי יהיה הנבחר.

 

השלב השלישי בבחירת בונה אתרים מקצועי ומהיר – בקשת תיק עבודות

יכול להיות שיש לכם כרגע 2 בוני אתרים על הכוונת ואולי כבר בחרתם את האחד. בכל מקרה, אתם צריכים לבקש מבונה האתרים שישלח לכם תיק עבודות (כלומר, קישורים של אתרים שהוא בנה). ברוב המקרים יש חתימה של בונה האתר בתחתית העמוד, כך שתוכלו להיות בטוחים שאכן מדובר באתרים שהוא בנה ולבדוק אם הם מוצאים חן בעיניכם.

 

השלב הרביעי בבחירת בונה אתרים מקצועי ומהיר – הבחירה

הגעתם אל השלב הסופי והמכריע. אם יש לכם יותר מבונה אתרים אחד על הכוונת, אתם צריכים לבחור מיהו בונה האתרים המתאים לכם ביותר מבין האפשרויות. חשוב שתעברו היטב על הביקורות שנכתבו על שניהם ועל תיקי העבודות שלהם רגע לפני שתגיעו להחלטה סופית.

 

סיכום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לבחור בונה אתרים מקצועי ומהיר.  שמחנו לעמוד לשירותכם ואנו מאחלים לכם שתמצאו את בונה האתרים שיתאים לכם כמו כפפה ליד. שיהיה בהצלחה!

אתר בנוי

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.