איך לעצב לוגו מנצח לעסק שלך?

אפליקציות

היום שהשפה הדיגיטלית היא השפה החשובה ביותר מבחינה מקצועית ואישית אין ספק שלוגו לעסק הוא אחד הפרמטרים החשובים להצלחה ושיווק נכון של עצמכם, אז איך מעצבים לוגו מנצח? מה הכלים שדרושים כדי להיות מעצב גרפי טוב ואיפה ניתן ללמוד את זה?

 

לימוד עיצוב גרפי דיגיטלי אונליין

מכללת תפנית מציעים את לימודים אלה במגוון מסלולי לימוד מקיפים ומעשיים, מסלולי הלימוד משתנים ומתעדכנים בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות בשוק כך שבוגרי המכללה יהיו מוכנים לכל מה שקורה באותו הרגע הנוכחי בשוק העבודה. לפניכם המסלולים השונים המוצעים במכללת תפנית:

 

לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים 

מסלול זה מיועד למי שמעוניין להפוך למאסטר עיצוב ובניית אתרים ולא למי שמחפש קורס העשרה בקטנה. ניתן לפרוס את הקורס על פני תשעה חודשים או שנה וחצי, הבחירה בידיים שלכם כשיש להשלים 405 שעות אקדמיות. תנאי הקבלה הם – רקע בהפעלת מחשב ו 12 שנות לימוד.

 

לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית 

הקורס הנ"ל יותר מותאם לתעשיית העיצוב הגרפיקה עם דגש על התמחות בפרינט, המסלול מורכב מהכשרה בתוכנות העיצוב המרכזיות יחד עם עקרונות העיצוב כאשר בסופו יוצאים עם תיק עבודות שתוכלו לקחת איתכם הלאה לראיונות העבודה. הקורס מיועד למי שחי ונושם עיצוב ורוצה להפוך את התשוקה למקצוע. גם כאן תנאי הקבלה פשוטים מאוד – רקע בהפעלת מחשב ו12 שנות לימוד. המסלול הוא 300 שעות אקדמיות לצד ימי תרגול מעשיים בליווי מקצועי.

 

לימודי גרפיקה ממוחשבת 

מתמקד בשלושת התוכנות הגרפיות הבסיסיות בעולם העיצוב והעיסוק הגרפי – פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. הכרות עם שלושת תוכנות אלו תהיה בסיס חזק לעבודה בתחום הגרפי עבור גרפיקאים או מבצעים. הקורס מיועד לגרפיקאים, מעצבים וצלמים וכמובן לכל מי שמעוניין להתחיל את הצעד הראשון עם שלושת תוכנות אלו. היקף השעות הוא כ 160 שעות לימוד אקדמיות וימי תרגול מעשיים בליווי מקצועי.

 

לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים UX UI 

מסלול הלימודים המקיף המכשיר את המעצבים של העולם הדיגיטלי הבא – הקרוס מתאים למי שמעוניין בעבודה, עיצוב ושיווק של אתרים. מעצבים שמעוניינים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלהם או אנשי שיווק שמעוניינים להיכנס גם לעולם העיצוב עצמו. היקף הקורס הוא 105 שעות אקדמיות.

 

לימודי אנימציה, מולטימדיה ותלת מימד 

מסלול זה מכין את תלמידיו ליצירת סרטים עם קטעי וידאו, סאונד, תמונות ואניציה. הקורס מתחלק לשלוש – עיצוב תלת מימד, אנימציה באפטר אקטס ועריכת וידיאו בפריימר. בוגרי המסלול יהיו בעלי ידע מקיף ומעשי שייתן לך יתרון בשוק העבודה ובעיקר בכל עולם הרשתות החברתיות והדיגיטל, הקורס הבסיסי הוא בהיקף של 60 שעות והמורחב 80 שעות אקדמיות.

 

לסיכום

אין ספק שעיצוב גרפי וידע בעולמות הדיגיטליים הם אחד הכלים החשובים להצלחה בימינו, אז אם יש בכם תשוקה לעיצוב תוכלו למצוא את עצמכם בקלות באחד מהקורסים המוצעים.

ציפור

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.