איך לעצב לוגו לאינסטגרם? עשה ואל תעשה

יד

כל בעל עסק מגיע לשלב שבו הוא צריך לעצב את הלוגו שלו ולהעלות אותו לרשתות החברתיות. מדובר בהליך שמצריך מחשבה רבה וידע מעמיק בנושא. שכן, כל טעות עלולה להוביל להרחקת הרוכשים הפוטנציאליים של העסק. במדריך הנוכחי אנו נתמקד בעיצוב של לוגו לאינסטגרם ונציג בפניכם מה כדאי לעשות וממה עדיף להימנע, כדי שתוכלו להגיע לתוצאה איכותית ומיטיבה עם העסק שלכם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שנתקלנו בלוגו מחריד של עסק לגרילים. בעל העסק חשב שהלוגו ה"מיוחד" שלו יגרום ללקוחות רבים להתעניין בפריטים שהוא מציע למכירה באינסטגרם. מה שהוא לא ידע זו העובדה שאנשים לא רוצים לראות בעל חיים שאינו בין החיים בלוגו של העסק. הדבר הוביל לכך שלקוחות התרחקו מהפרופיל שלו. לא משנה כמה הוא ניסה להשקיע, אף אחד לא הסיף לו לייק או עוקב. כדי שתוכלו להימנע מהטעות החמורה שהוא ביצע, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולדעת מה נכון ומה לא נכון לעשות.

 

איך לעצב לוגו לאינסטגרם? – השלב ה – 1

בחרנו להתחיל בחלק החיובי, בדברים שצריך לעשות כשמעצבים לוגו לאינסטגרם. עליכם לבצע תחילה את השלבים הבאים:

  1. ליצור קשר עם מעצב גרפי מוסמך
  2. לבדוק מיהו קהל היעד שלכם
  3. לעצב את הלוגו בהתאם לייעוץ של המעצב

רק לאחר שתיישמו את השלבים הללו, תוכלו לעבור לשלב הבא, במהלכו תפנו בין היתר לאתר דיגיטל בוסט שיאפשר לכם לקבל עוקבים חדשים והרבה לייקים.

 

איך לעצב לוגו לאינסטגרם? – השלב ה – 2

יכול להיות שבשלב זה אתם תוהים איך להפוך להיות מפורסם רק באמצעות הטלפון הנייד? אתם הרי צריכים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כדי שהם יראו את הלוגו ויכנסו לפרופיל שלכם. אז כעת אתם צריכים לקנות עוקבים ולייקים כדי שתוכלו "להקפיץ" את הפרופיל שלכם ולהגיע אל אנשים שעדיין לא מכירים אתכם. הפלטפורמה הזו תאפשר לכם להתקדם צעד אחד קדימה. כך תוכלו להיות בעלי עסק עם לוגו איכותי שמביא לקוחות חדשים וליהנות מפרסום באינסטגרם.

 

איך לא לעצב לוגו לאינסטגרם?

אמרנו שנציין ממה עליכם להימנע כשאתם מעצבים לוגו לאינסטגרם ואנחנו עומדים במילה שלנו. כשאתם מעצבים את הלוגו, אתם צריכים לשים לב שהוא לא עמוס מידי ומלא מידע. שכן, לוגו שיש בו יותר מידי תוכן או פריטים עשוי להוביל את המתעניינים להמשיך הלאה. הרי אנחנו כולנו לקוחות במקום מסוים ואנחנו נמנעים מפרסום שצורם לנו בעיניים. אז אל תעשו לאחרים את מה ששנוא עליכם, כי אתם פשוט תרחיקו אותם.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך לעצב לוגו לאינסטגרם ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שלנו ולהימנע מהדברים שראוי שלא לעשות, כדי שתגיעו לתוצאה מיטבית בנושא.

לוגו מעוצב

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.