איך כרטיס ביקור משפיע על המיתוג העסקי שלך

כרטיס מגנטי

כרטיס ביקור אינו משמש כיום רק כאמצעי ליצירת קשר בין בית העסק ללקוחותיו, הוא משמש כאמצעי מיתוג לכל דבר ועניין.

תעודת זהות מיתוגית של עסק תורמת לחיזוק ואפיון המותג ומסייעת לייעד אותו עבור קהל היעד המרכזי עבורו.

אז אם אתם בעלי עסק, חשוב שתיצרו כרטיס ביקור שייצג את תחום העיסוק שלכם.

 

איך מיתוג באמצעות כרטיס ביקור משפיע על בעל המותג?

עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור הינם חלק משמעותי ממיתוג החברה. מיתוג יוצר מחויבות. ברגע שיש לכם מיתוג, אתם מתייחסים לעסק ולעצמכם אחרת. מיתוג קובע יעדים ודרכי עבודה שגורמים לצוות העובדים להשתייך לגוף אחד, חזק ואחיד שמנווט את דרכו לאותו כיוון. כמו כן, מיתוג יוצר ערך. עסק ממותג יכול לדרוש יותר עבור השירות או המוצר שהוא מספק. בכך הלקוחות מקבלים מעבר למוצר או לשירות – הם מקבלים תחושת ביטחון ויכולת לסמוך על בית העסק. בנוסף, מיתוג יוצר בידול. אחת המטרות החשובות במיתוג היא לבדל את בית העסק שלכם מהמתחרים. כאשר העסק שלך ממותג, הוא מייחד את עצמו בנקודה פיזית או רגשית שאין למתחרים. בכך הוא צובר לעצמו קהל לקוחות שמכירים ומתעניינים בייחודיות שלו. כל זאת יאפשר לעסק שלכם לצבור יתרון תחרותי.

 

איך מיתוג באמצעות כרטיס ביקור משפיע על קהל הלקוחות?

אנו מושפעים רבות מהתדמית החיצונית של כל דבר שבו אנו נתקלים בחיי היומיום. מותג שנראה טוב חזותית משדר ללקוח שהוא צריך אותו. לכן כרטיס ביקור מעוצב וממותג עשוי להשפיע על דעתו של הלקוח ביחס לעסק וליצור עניין עבורו. כמו כן, מיתוג נכון באמצעות כרטיס ביקור יוצר זכירות אצל הלקוח. כאשר המותג זכיר יותר, זה יוצר זמינות אצל הלקוח לפנות אליו. בנוסף, כרטיס ביקור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון אצל הבעל העסק. מיתוג יוצר מוניטין שבעל העסק מעוניין לשמור עליו וזה מעניק ללקוח רשת ביטחון במוצר ובבית העסק.

 

האם ניתן להרוויח ממותג?

התשובה היא חד משמעית כן! מותגים רבים מבינים את הפוטנציאל הגלום במיתוג איכותי. מיתוג טוב משפיע על החלטות הרכישה של הלקוחות וזו סיבה מצוינת להשקיע במיתוג באמצעות כרטיסי ביקור מעוצבים. מותג הוא למעשה דבר פסיכולוגי ולא מוחשי אך בעל השפעה רבה על השוק. הוא הסיבה העיקרית מדוע לקוחות יבחרו בעסק שלכם על פני אחרים, יזדהו עמו ויבקשו לחזור אליו בכל פעם.

 

לסיכום,

בשוק עמוס תחרות כמו זה שאנו נמצאים בו, חשוב למצוא כמה שיותר נקודות יתרון בולטות על פני האחרים. מיתוג באמצעות כרטיסי ביקור מעוצבים היא דרך מעולה עבורכם למתג את העסק שלכם. בכך, תוודאו שהלקוחות יזכרו אתכם, ירגישו יותר ביטחון במוצר ובשירות שאתם מעניקים ויזהו את תביעת היד העסקית שלכם. אנו ממליצים לכם להשקיע בכך כדי לקצור את הפירות בהמשך.

 

מנהל וכרטיסים

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.