עושים סדר – מה חשוב לדעת על הר הביטוח?

הר ביטוח

אתר "הר הביטוח" מאחד את כל המידע הקשור לביטוח עבור אדם פרטי במקום מרוכז אחד. יוזמה זו נותנת מענה לאתגר משותף שעימו מתמודדים רבים: הקושי לעקוב אחר ריבוי פוליסות ביטוח, פרמיות ששולמו ופרטי הכיסוי של כל אחת מהן. על ידי מתן סקירה מקיפה של כל פוליסות הביטוח המוחזקות על ידי אדם פרטי, לרבות כתבי שירות ופרמיות בחברות ביטוח שונות, האתר מפשט משמעותית את ניהול הביטוח האישי

 

היתרונות של הר הביטוח

מאפיין מרכזי של הר הביטוח, אתר האינטרנט החכם של משרד האוצר,  הוא יכולתו להתריע בפני משתמשים על מקרים פוטנציאליים של כפל ביטוח. מדובר באמצעי שימושי במיוחד לזיהוי מקרים שבהם פוליסות עשויות לחפוף, כגון החזקת שני ביטוחי רכוש עבור אותו רכב או שתי פוליסות תאונות אישיות עבור אותו אדם.

על ידי הדגשת הכפילות הזו, הר הביטוח מאפשר למשתמשים להעריך את הצורך שלהם בכל פוליסה, מה שעשוי לחסוך בעלויות על ידי ביטול של כיסוי מיותר. עם זאת, חשוב לציין כי לא כל ההתראות על כפל ביטוח מעידות בהכרח על כיסוי מיותר, שכן הצורך משתנה בהתאם לפוליסה ולצרכים הספציפיים של המבוטח.

 

היסטוריית הביטוח דרך האתר

יתרון משמעותי נוסף שמציע אתר הר הביטוח הוא קלות הגישה להיסטוריית הביטוח של כל אדם. תכונה זו מבטלת את הצורך של מבוטחים לפנות ישירות אל סוכני ביטוח או לחברות הביטוח על מנת לאסוף דוחות ביטוח מן העבר. הר הביטוח מספק דוח מרוכז של היסטוריית הביטוח, מייעל את התהליך למשתמשים וחוסך זמן יקר.

כמו כן, האתר משפר את תהליך ההצטרפות לפוליסות ביטוח חדשות. הוא מזרז את תהליך שילוב הפוליסות החדשות, בכך שהוא מאפשר העברה ישירה של טפסי היסטוריית ביטוח לחברות הביטוח או לכל כתובת דואר אלקטרוני מועדפת.

 

איזה מידע יש ואין באתר הר הביטוח?

המידע הקיים בהר הביטוח כולל רשימות מפורטות של פוליסות על שם המבוטח, המפרטות את סוג הביטוח, אם זה ביטוח אישי או קבוצתי, תקופת הביטוח, פרמיות, מספר פוליסה וחברת הביטוח. האתר אמנם אינו מספק את הפוליסות עצמן, אך הוא מציע קישורים לאזורים האישיים של חברות הביטוח המתאימות, בהם ניתן לקבל מידע וכיסוי מפורט של פוליסה.

בנוסף למידע על הפוליסה, האתר מספק קישורים למשאבים יקרי ערך כמו מדדי השירות של חברות הביטוח, מחשבוני הביטוח של משרד האוצר וקטע לשאלות ותשובות. בטווח הארוך, יש למשרד האוצר תוכניות לכלול אזור ניהול תביעות, מה שצפוי להרחיב עוד יותר את היקף השירות הקיים.

הר הביטוח משמש בעצם כעוזר אישי בארגון תיק הביטוח. האתר מסייע לכלל המשתמשים לקבל החלטות מושכלות לגבי הכיסוי הביטוחי שלהם: האם להוסיף כיסויים, האם כדאי  לבטל או לעדכן פוליסות ועוד.

ביטוח לאדם פרטי

3 השלבים עד לרישום פטנט
3 השלבים עד לרישום פטנט

רבים מאתנו שמעו על פטנטים שונים שהומצאו על ידי ישראלים ושינו את העולם כולו, אך מעטים הם אלה שמכירים בשלבים שהובילו לרישום הפטנט. מדריך זה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.