משרד לגרפיקה, המתמחה בעיקר בעיצובי לוגו, מוכרח להעסיק עובדים יצירתיים, למצוא דרכים מעניינות להתמודד עם סוגי עבודות שונים ועוד.
במאמר זה, נעסוק בעיצוב לוגו ליועצים עסקיים. מהם הדגשים שכל משרד חייב לשים אליהם לב?
יועצים עסקיים מתמחים במגוון תחומים. לכן, חשוב שנתאים את סגנון הלוגו לפן העסקי, ולקהלי היעד של אתרו (חשוב מאוד לברר מידע כזה). כמו כן, מן הסתם שכדאי גם להיצמד כמה שיותר לדרישות הלקוח (אם יש כאלו). יתרה מכך, מומלץ לשים לב לדגשים הבאים:
המיתוג – ישנם עסקים המתבססים על חיה ו/או דמות מסוימת, עליה הלקוח מבקש שנתבסס. במקרים כאלה, השתמשו בצבעים חיים, אך לא ילדותיים – בכל זאת, מדובר בעיצוב עבור יועץ עסקי מקצועי.
גילאי קהל היעד של היועץ – בסופו של דבר, הלוגו לא מתפרסם באתר. הוא מתפרסם גם במודעות, ואפילו ברשתות החברתיות. לכן, חשוב לבדוק מהם הגילאים בקרב קהל היעד. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתאים את סגנון הלוגו לכמה קהלים בו-זמנית – לא צעיר וצעקני מדי, אך גם לא מיושן מדי.
עבודה או לא, מדובר באומנות. לפעמים נתקעים, לפעמים לא יודעים, פשוט חסרה השראה. יש
דד-ליין לעבודה? השתדלו, כמובן, לעמוד בו. עם זאת, אם אינכם מרגישים שלמים עם התוצר הסופי, אל תשחררו אותו כי הוא לעוד "סתם לקוח".
עמידה בזמנים חשובה, אך גם שביעות רצון הלקוחות חשובה לא פחות. לכן, גם אם תחרגו מעט מהזמן הרצוי, כדי ליצור תוצר סופי איכותי ומושקע – זהו איננו סוף העולם. אחרי הכל, לקוחות נוספים יפנו אליכם אך ורק אם העבודה הייתה איכותית, יוצאת מן הכלל. נכון, עדיף לעמוד בזמנים, אך גם אם חורגים מהם יכול להיות שיצא מכך משהו טוב. בשתי מילים: זוהי אומנות.
עבודה או לא, מדובר באומנות. לפעמים נתקעים, לפעמים לא יודעים, פשוט חסרה השראה. יש
דד-ליין לעבודה? השתדלו, כמובן, לעמוד בו. עם זאת, אם אינכם מרגישים שלמים עם התוצר הסופי, אל תשחררו אותו כי הוא לעוד "סתם לקוח".
עמידה בזמנים חשובה, אך גם שביעות רצון הלקוחות חשובה לא פחות. לכן, גם אם תחרגו מעט מהזמן הרצוי, כדי ליצור תוצר סופי איכותי ומושקע – זהו איננו סוף העולם. אחרי הכל, לקוחות נוספים יפנו אליכם אך ורק אם העבודה הייתה איכותית, יוצאת מן הכלל. נכון, עדיף לעמוד בזמנים, אך גם אם חורגים מהם יכול להיות שיצא מכך משהו טוב. בשתי מילים: זוהי אומנות.
כאשר אנו מעצבים לוגו, בטח ובטח ליועץ עסקי, חשוב שניערך בהתאם. אנו חייבים להשיג השראה, לשמור על ראש פתוח וכו'. ובמידה ואתם מתוסכלים ולא מוצאים כיוון התחלתי, קחו הפסקה. נרגעתם? מוכנים לנסות שוב? “קדימה, לעבודה”. כולנו תקווה שהעצות שסיפקנו במאמר, מניסיוננו המקצועי, יסייעו לכם. היעזרו בהן בתבונה – עכשיו, התור שלכם ליצור.
בהצלחה.
אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם. שיהיה לכולנו בהצלחה!
אנחנו משרד לשירותי עיצוב גרפי ומיתוג עסקי. מאחורינו מאות עסקים ממותגים שהפכו להיות בולטים בשטח.
אנו מזמנים אתכם להציץ באתר ולעיין בכל השירותים שאנחנו מספקים. מי יודע, אולי מתישהו נהיה חברים.
כתובתנו:
ת.ד 2061 מזכרת בתיה