5 שלבים להפקת סרטוני תדמית לפרסום אונליין

פִּרסוּם

סרטוני תדמית מהווים חלק חשוב מאוד בפרסום העסק שלכם, סרטוני התמיד עוזרים להגדיל מכירות, לקדם את העסק שלכם ולייעל תהליכים שיווקיים. לרוב את סרטוני התמיד תמצאו בפלטפורמות כמו טלוויזיה ובאינטרנט ברשתות החברתיות כך שיעילות הפרסום כיוון שרבו נמצאים ברשת חברתית כזו או אחרת או צופים בטלוויזיה מהלך היום. במאמר זה נלמד מהם היתרונות של אותם סרטוני תמיד וכיצד אתם כבעלי עסק יכולים להפיק סרטון איכותי ויעיל.

 

מדוע סרטוני תדמית נחשבים כלי פרסומי יעיל?

כיוון שהיום רוב הפרסום נעשה באופן דיגיטלי דרך האינטרנט יותר ויותר עסקים עוברים לפרסים במידה הזו, הסיבה שהם עושים זאת היא שהאינטרנט הוא כמו עולם בפני עצמו עם מעט מאוד הגבלות פרסומיות. לא מעט מהפרסומים האינטרנטיים אף יכולים להיות חינמיים אך צריך לדעת כיצד לבצע זאת נכון.

לרוב סרטוני התמיד לפרסום הדיגיטלי יהיו באורך של 45 שניות ובהם יתמקדו בעקרונות המובילים של העסק שילווה בקריינות מקצועית ומוסיקה מותאמת לחוויה שמנסים להעביר לקהל היעד.

 

אז מה הם השלבים להפקת סרטון תדמית?

חשוב שתחשפו לתוך תהליך הפקת סרטון תדמית על מנת שתוכלו להיות מעורבים עד כמה שיותר בתוצר הסופי של הסרטון עבור העסק שלכם שישקף בדיוק את הערכים שהעסק שלכם דוגל בו. הפקת סרטון תדמית טוב ילווה בכמה שלבים שעליהם נדבר כרגע:

מיקוד– רצוי שתבחרו נושא אחד או מוצר אחד שהעסק שלכם מתמקד בו ואותו תלוו עם מסק פשוט וברור.

אורך סרטון– רצוי שאורך סרטון התמיד שלכם יהיה בין 30-60 שניות, זהו אורך הזמן האולטימטיבי להכנסת החומר הרצוי עבור העסק שלכם ומספיק זמין למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים.

העברת מסרים ברורה– חשוב מאוד להיות ממוקדים ושכל המסרים והמידע שאתם רוצים להעביר יועבר בצורה מלאה כך שגם אם יצפו בסרטון ללא שמע עדיין יוכלו להבין מהי מטרת הסרטון. כיוון שהמון משתמשים לרוב לא מפעילים את הסאונד בפרסום אינטרנטי חשוב שהתוכן הויזואלי יהיה מספיק ברור עם כותרות ברורות והבלטת עיקרי המידע.

התאמה לסמארטפונים– כיוון שרוב התוכן המוצג באינטרנט נצפה על ידי משתמשים בסמארטפון רצוי לבצע התאמה גראפית לאותם מכשירים על מנת שהתוכן הוויזואלי יוצג באופן ברור. כל התמונות, סרטוני הוידאו, אנימציה וכותרות, על הכל להיות מוצאם לצפייה בצג ש מכשירי סלולר חכמים.

תוכן אמיתי– לקוחות נוטים להאמין יותר לתכנים אותם הם יכולים לראות כהמחשה אמיתית על פני אנימציות, לכן ממולץ להציג את הפרסום בווידאו שיהיה אמין יותר למראה עיניים.

 

לסיכום, אלו השלבים שעליכם לעשות לאחר הפצת הסרטונים-

הפלטפורמה המומלצת להעלות את הסרטון לאחר הפקתו היא ליוטיוב  (Youtube) או וימאו (vimeo) שהן פלטפורמות חינמיות. לאחר מכן הטמיעו את הסרטונים באתר הבית שלכם וברשתות החברתיות, בלוגיים מקצועיים, דפי נחיתה וכל אתר שיאפשר את פרסום הסרטון וצרפו כמה מילות קישור לסרטון.

פרסום מקוון

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.