קורס שחמט אונליין – האם המחיר בהתאם

חיילים

קורס שחמט אונליין הוא ללא ספק אחת הדרכים הכי טובות להעביר בידוד בזמן הקורונה.

משחק השחמט הוא פופולרי ברחבי העולם ויש פלטפורמות שמציעות לשחק שחמט בחינם באינטרנט, כך שכמעט תמיד תוכלו למצוא מישהו לשחק מולו.

כל מה שאתם צריכים בשביל להכניס את הילד שלכם לעולם השחמט ולהעניק לו גישה לתחביב שמפתח את המוח שלו גם בזמן בידוד או סגר הוא קורס שחמט, וקורס שחמט אונליין מאפשר לכם לעשות את זה מכל מקום ובכל זמן בלי קשר לרמת התחלואה בארץ. בטקסט הזה תוכלו על המחירים של קורס שחמט אונליין, על היתרונות של משחק שחמט בכלל ואונליין בפרט.

 

מה המחיר של קורס שחמט מקצועי לילדים

המחיר של קורס שחמט מקוון לילדים נע באזור מאות השקלים. 'שחמט ישראל' היא חברה ישראלית המציעה שירות של לימוד שחמט לכל הרמות אונליין והיא מהווה דוגמא מצוינת. שם יבקשו מכם קצת פחות משלוש מאות שקלים עבור גישה בלתי מוגבלת לקורס מוקלט שמתאים לשחקנים מכל הרמות.

 

מה הם היתרונות של לימוד שחמט

למשחק השחמט וללמידה שלו יש הרבה מאוד יתרונות. למשל, משחק שחמט באופן קבוע יכול סייע בשיפור החשיבה האסטרטגית. פיתוח חשיבה אסטרטגית חשוב במיוחד לילדים מפני שהיא מאפשרת להם להתמודד עם בעיות בצורה חיובית ופרודוקטיבית. כידוע, בשחמט ניתן לבצע מספר עצום של מהלכים, על מנת לתקוף או להתגונן, מה שמחייב את השחקן לפתח אסטרטגיה.

עוד יתרון שיש ללימוד שחמט הוא שאפשר ליצור חיבור בין דורי דרך משחק שחמט. על מנת ללמוד שחמט אין צורך להיות בגיל מסוים, כך שניתן ללמד את המשחק גם ילדים צעירים – ואז להציע להם לשחק עם הסבים או הסבתות שלהם (אם הם יודעים לשחק כמובן).

 

האם יש הבדל בין שחמט פיזי לשחמט אונליין

כמובן שהחוקים של משחק השחמט לא משתנים לפי הפלטפורמה בה המשחק מתנהל. יחד עם זאת, ישנם כמה הבדלים בין משחק שחמט פיזי למשחק מקוון.

למשל, חלק מהפלטפורמות בהן ניתן לשחק שחמט אונליין מאפשרות לשחקן לראות לאן מותר לו להזיז כל כלי שהוא לוחץ עליו בתורו, מה שמקל על שחקנים שלא זוכרים את כל הכללים.

במקביל, במשחק שחמט פיזי ניתן להרתיע את היריב באמצעות התנהלות מלאת ביטחון עצמי (מה שאי אפשר לעשות בפלטפורמה מקוונת).

 

סיכום

לסיכום, אין ספק שלימוד ומשחק של שחמט יכולים לתרום רבות להתפתחות הילד שלכם. העלות הסמלית (באופן יחסי כמובן) של הקורס מול הרווח הפוטנציאלי של הילד שלכם הופכים את הקנייה של קורס מקוון ללימוד שחמט להחלטה חכמה, במיוחד בזמן הקורונה.

קורס שחמט אונליין מקצועי לילדים יסייע להם להמשיך לפתח את היכולות הקוגניטיביות שלהם גם בעת בידוד וסגר. בנוסף, הוא יסייע להם להמשיך לפתח את עצמם בלי להסתכן בחשיפה לחולי קורונה.

משחק חשיבה

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.