מה כוללת עסקה של שירותי תמיכה וניהול רשתות אונליין

שטרודל טלפו הודעות וטלפון

המשפט המוכר אומר שמאחורי כל עסק מצליח עומדת חברה שמעניקה שירותי תמיכה וניהול רשתות אונליין, רבים מכירים בדבר.

אבל השאלה האמתית והחשובה ביותר בנושא שנשאלת לאחרונה יותר ויותר, נוגעת דווקא לאופן הסיוע.

זו הסיבה שיצאנו לפגוש בעלי עסקים שנהנים מהתמיכה הזו כדי לשמוע מה כלול בה. הנה כל הפרטים שמצאנו בנושא:

 

רקע אודות שירותי תמיכה וניהול רשתות

רגע  לפני שנעמיק בנושא, חשוב להסביר תחילה מה זה בעצם אומר. מי מכם שטרם שמעו על שירותי תמיכה אלו צריכים לקרוא את הפסקה הנוכחית ולהכיר בשירות הנפוץ ביותר בקרב בתי עסק בארץ ובעולם. כידוע, אנחנו חיים כעת בעידן הטכנולוגי שסובב סביב עבודה ברשת. אפשר לומר בעצם שהרשת היא חלק בלתי נפרד מהעבודה של בתי עסק וארגונים רבים. לכן, חשוב מאוד לתחזק אותה ולקבל שירות תמיכה במקרים שבהם היא אינה פועלת מסיבה לא ברורה. עכשיו, כשאתם בטוחים שאתם יודעים מה זה בעצם אומר, אפשר להרחיב אודות השירותים הכלולים בעסקה מסוג זה.

 

שירות מספר 1 – מתן סיוע מהיר מרחוק

סביר להניח שקרה לכם לפחות פעם אחת שאירעה תקלה כלשהי במחשב שלכם או ברשת. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בדרכים הבאות:

  • המחשב נתקע
  • המחשב לא מתחבר לאינטרנט
  • תוכנה כלשהי מסרבת להיפתח ועוד

מדובר לא פעם בתקלות שמתרחשות דווקא בזמנים של לחץ בעבודה. כאלו שדורשות פתרון מהיר ויעיל. אם העסק שלכם יקבל שירותי תמיכה וניהול רשתות, אתם תוכלו ליהנות מפתיחת תקלה מרחוק ובירור וטיפול מהיר שייעשה על ידי נציג של החברה.

 

שירות מספר 2 – תמיכה מקרוב

סביר להניח שאתם מכירים את האפשרות של שיחה טלפונית עם רופא המשפחה שלכם. תוהים מה הקשר בין זה לשירותי תמיכה? יש להם מכנה משותף – שניהם לא יכולים להתבצע ב-100% ממרחק. מה לעשות, לא ניתן לטפל בכל עניין מרחוק. לכן, עסקה של שירותי תמיכה וניהול מספקת לכם לא רק "שירותי עזרה ראשונה", אלא גם שירות תמיכה פרונטלי של נציג שירות שבודק את התקלה לעומק במקרה הצורך.

 

מהם היתרונות בבחירת עסקה מסוג זה?

רשימת היתרונות שבאים לידי ביטוי במהלך הבחירה בעסקה של שירותי תמיכה וניהול רשתות הינה ארוכה. כדי לא להלאות אתכם במידע, בחרנו להציג בפניכם את היתרונות החשובים ביותר:

  1. מונע תסכול (תחושה שרבים חשים ברגע שהמחשב נתקע או קורס)
  2. מתאפשר לטפל בכל תקלה ברשת
  3. מענה זמין ומהיר
  4. הגנה מפני וירוסים ותקיפות סייבר
  5. הסיוע מתקבל על ידי נציגים בעלי ניסיון רב בתחום

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים מה כוללת עסקה של שירותי תמיכה וניהול רשתות אונליין. אנו מאמינים שכעת אתם מבינים כי עסקה מסוג זה מאפשרת לכל בעל עסק להיות בטוח שהעסק שלו בידיים טובות.

מחשב

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.