מהם הסודות הכי גדולים בתהליך קידום אתרים

תהליך SEO

תהליך של קידום אתרים צופן בחובו לא מעט סודות שרק המומחים בתחום יודעים אותם. כדי שגם אתם (נשים שלא בקיאים בתחום באופן מקצועי) תוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים והסודיים בנושא, יצאנו לבדוק עם גורמים מוסמכים מה עלינו לדעת. הישארו אתנו ותוכלו לגלות את הסודות שאנשי הפרסום רוצים שלא תדעו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי לכתוב את המדריך הנוכחי, היינו צריכים להיות חפרפרות במשרד לקידום אתרים. האמת היא, שבהתחלה חשבנו שנגיע למצוא את הסודות באופן חשאי ובסופו של דבר נפרסם אותם באופן אנונימי. אך הבנו שמדובר כאן בעניין שאינו הולם. כך שהצגנו את עצמנו ככותבי מדריכים ברחבי הרשת ואמרנו את שעל ליבנו.

הסברנו שהגענו במטרה לשמוע את הסודות הכי גדולים שבאים לידי ביטוי בתהליך של קידום אתרים והופתענו לגלות שהסכימו למסור לנו כמה מהם. אז אמנם לא הצלחנו להשיג לכם את כל הסודות, אבל יש לנו את הבולטים ביותר שאתם פשוט חייבים להכיר.

 

מהו הסוד הגדול ה  – 1 בתהליך קידום אתרים?

הסוד הראשון שצפוי להפתיע אתכם זו העבודה שמרבית העובדים בתחום קידום אתרים יודעים מי אתם ומה אתם עוד לפני שאתם דורכים במשרד שלהם. כך שאם חשבתם שכשמבקשים מכם להציג את עצמכם בפני מקדמי האתרים שבחרתם מתוך רצון להכיר אתכם לעומק, כדאי שתדעו שהדבר נעשה אך ורק מתוך נימוס.

שכן, אלו שיושבים מולכם לא צריכים שתספרו להם אודות העסק שלכם או שמכם. הם יודעים לעשות גוגל באופן הטוב ביותר, כך שיש להם את כל המידע עליכם.

 

מהו הסוד הגדול ה  – 2 בתהליך קידום אתרים?

הסוד השני שנאמר לנו וטלטל את עולמנו מעט זו העובדה שתהליך קידום אתרים מתבצע על ידי יותר מגורם אחד. שכן, אתם אולי נפגשים עם איש מקצוע שמכוון אתכם אל אפשרויות הפרסום המתאימות לכם, אבל ההליך לא מתחיל ומסתיים דרכו. אם תביטו אל עבר המשרד, אתם כנראה לא תראו את שאר העובדים, כי מרביתם עובדים בכלל מהבית או מחו"ל. הנה כמה עובדים שמסייעים בקידום ההליך וכנראה לא ידעתם עליהם בכלל:

  • כותבי תוכן
  • מזיני תוכן לאתרים
  • בוני אתרים
  • מעצבי אתרים ועוד

 

הסודות של התעשייה

יש עוד רשימה ארוכה של סודות שנאמר לנו שהם צריכים להישאר בתעשייה. בשלב הזה היינו צריכים לעזוב את משרדי קידום האתרים שאליהם הגענו במטרה לדלות פרטים בנושא. אך אנחנו מוכרחים לציין בפניכם שקיבלו אותנו בסבר פנים יפות למרות שהגענו למקום בידיעה שאנו נוציא מהם לא מעט סודות שבכלל לא צריכים להגיע אלינו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 הסודות הכי גדולים שבאים לידי ביטוי בהליך של קידום אתרים. מקווים שתשמרו אותם בסוד, תודה!

תהליך SEO

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.