למה חשוב ב-2021 להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם

אתר עולה לאוויר

היום כמעט כל עסק מבין שבעידן הנוכחי אתר אינטרנט עסקי אינו בגדר מותרות.

למרות זאת, קיימים מעט עסקים שלא הפנימו זאת והם נחלקים לשתי הקבוצות: הקבוצה הראשונה פשוט לא בקיאה בעולם הוירטואלי ומעדיפה לא להיכנס אליו מחוסר היכרות גרידא.

הקבוצה השנייה דווקא כן מכירה את העולם הוירטואלי, אבל מסתפקת בעמודים ברשתות החברתיות.

אם אתם בעלי עסקיים ושייכים לאחת משתי הקבוצות האלו, אנו ממליצים בחום להמשיך ולקרוא מדוע העסק שלכם חייב אתר אינטרנט.

 

  1. האינטרנט הוא המקום בו לקוחות מחפשים שירותים ומוצרים

הימים בהם לקוחות היו יוצאים לרחוב כדי לחפש מוצרים ושירותים מסוימים או פותחים ספר טלפונים נגמרו. היום כשלקוח מחפש שירות מסוים, המקום הראשון אליו הוא הולך הוא גוגל, ואם אין לכם אתר אינטרנט הוא פשוט לא ימצא אתכם. אל תסמכו על כך שלקוחות פוטנציאליים יתקלו בכם באופן מקרי ברחוב – תראו נוכחות באינטרנט, היכן שבאמת מחפשים את השירות שלכם.

 

  1. להציג ללקוחות פוטנציאליים מידע עליכם

לפעמים גם מחפשים מידע עליכם באופן ספציפי, ואתר אינטרנט הוא המקום להציג את המידע הזה. לפני שלקוחות מוציאים כסף הם מעוניינים לדעת מהו טיב העסק, ולכן הם יערכו חיפוש והמטרה שלכם היא שהחיפוש יתיר רושם חיובי. אם לא תתחזקו את אינטרנט איכותי, אתם משאירים את הזירה הזו למידע שאחרים כתבו עליכם.

 

  1. אתר איכותי משדר אמינות

כאשר אנחנו מדברים על בניית אתרים לעסקים, חשוב להבין שלא רק קיומו של האתר חשובה אלא גם איכותו. כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש את השירות שאתם מציעים או אתכם באופן ספציפי, איכותו של האתר קובעת במידה רבה את הרושם שלו מכם. כאשר האתר איכותי, מעוצב באופן מושקע ופועל באופן נוח, הרושם המתקבל הוא שאתם עסק רציני שמשקיע בשירות הלקוחות שלו. לעומת זאת, אם אין לכם אתר אינטרנט או שיש לכם אתר אבל הוא נראה מוזנח ולא מושקע במיוחד הרושם הוא בהתאם.

 

  1. המקום להציג את המוצרים שלכם

אתר אינטרנט מייתר את הצורך להדפיס קטלוגים ועלונים עם המוצרים שלכם, פשוט כי אפשר לעשות זאת ללא הדפסה בתפוצה רחבה הרבה יותר. אתרי אינטרנט מאפשרים לכם להציג את הקטלוג הטוב ביותר ולעדכן אותו בתדירות הנדרשת. קטלוג אינטרנטי זמין ללקוחות בכל זמן ומכל מקום, ומאפשר לכם להציג ללקוחות את העבודות והמוצרים שלכם.

 

  1. זמינות גם מחוץ לשעות הפעילות

אתר אינטרנט עסקי מאפשר לכם להציג ללקוחות מידע רלוונטי אודות העסק גם מחוץ לשעות הפעילות. לקוחות יכולים לגשת אליו כל שעה משעות היממה ללא צורך בביקור בעסק או בשיחת טלפון.

 

  1. מאפשר לספק שירות באופן קל ויעיל יותר

אתרי אינטרנט עסקיים הם גם אפיק שיווקי נוסף ומקום לבצע ממנו מכירות. כמו כן, באמצעות האתר ניתן לספק מידע רלוונטי וכך לחסוך שאלות טלפוניות שלוקחות זמן גם ללקוחות וגם לכם.

 

אתר מותאם

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.