לאיזה עסקים כדאי להשתמש בשירות הפניית שיחות

אוזנייה

לרובנו שירות הפניית שיחות נשמע משהו מהעבר ששייך לחברת גדולות או גופים בירוקרטיים גדולים ומסורבלים.

אך שירות הפניית שיחות יכול לייעל את השירות בכל עסק ע"י מערכת פשוטה ויעילה, בלי נציגים או מוזיקת המתנה מונוטונית.

השירות יכול לעזור לתנועת הלקוחות הפוטנציאלים לזרום ולהגיע למקום המתאים, ולהוות מעין "ממיין" לקוחות אשר חוסך זמן ובלבול ללקוח ולכם בעלי העסק.

שירות הפניית שיחות עוזר גם למיתוג של העסק, וגורם לעסק שלכם להיראות רציני, יעיל, וממותג.

 

למה חשוב להשתמש בשירות הפניית שיחות?

אם אתם מפרסמים את העסק, ויש לכם מספר טלפון בפרסום – באתר של העסק, במודעות ברשתות החברתיות, או אפילו בשלטי חוצות, כמובן שלא תרצו לפספס שום לקוח פוטנציאלי שמתעניין. כמובן שאם יש ללקוח הנ"ל כמה אופציות לבחור – לדוגמא שירות לקוחות, מכירות, וכדומה, זה יהיה הרבה יותר יעיל בשבילו ובשבילכם שהוא יופנה למקום המתאים עוד לפני התחלת השיחה. תארו לכם עסק קטן שבו 2 אנשים – אם כל אחד יתחיל לטפל בטלפונים של השני, לשניהם תהיה עבודה כפולה ופחות יעילה. ולכן גם אם אתם עסק קטן, או שיש לכם מזכירה או איש שירות לקוחות אחד – שירות הפניית שיחות ייעל את העבודה בהרבה, יגרום לכל הלקוחות לקבל מענה במהירות, ויזרים קהל לעסק.

 

איפה ניתן להשיג את השירות

ישנם מספר לא מבוטל של חברות שמספקות את השירות, ולרוב זה יהיה כחלק מחבילת שדרוג לעסק הכוללת מיתוג עסקי, ג'ינגל קצר לתחילת השיחה אשר קשור לעסק ומספק משהו ייחודי לעסק שלכם, שירות חיוג מקוצר עם כוכבית אשר פותר את בעיית המספר הארוך של טלפון רגיל וכמובן שירות הפניית שיחות יעיל וממוקד. כיוון שיש היצע רחב של חברות שמציעות שירות הפניית שיחות, כל עסק יכול למצוא את החברה שמתאימה לו.

 

איך לבחור חברה לקנות בה?

לא משנה אם אתם מחפשים שירות רחב המספק גם שירות הפניית שיחות וגם את כל הדברים מסביב, או שאתם רק רוצים שירות הפניית שיחות – נסו לקרוא על החברה שנותנת את השירות וחפשו המלצות מחברים, קולגות או אפילו בחוות דעת באינטרנט. חשוב שאמינות החברה תהיה גבוהה ושהחברה תהיה מוכרת ובעלת שירות לקוחות, כדי שבמקרה של תקלות יהיה למי לפנות ויהיה מישהו שיוכל להחזיר את המצב להיות תקין.

 

לסיכום – לאיזה עסקים כדאי?

לרוב העסקים שמפרסמים טלפון למען גיוס לקוחות, יש צורך מובהק בשירות הפניית שיחות. גם אם יש בעסק 2 מוקדים עיקריים שלקוחות פונים אליהם, או 3 אנשים שמתפעלים דברים שונים, היעילות וקיצור הזמן שבשירות יכולים להפוך את כל העסק ליעיל, לחסוך ללקוחות שלכם זמן יקר, להפנות אותם לאיש המתאים ולא לחכות שיחזרו אליהם. השירות ימתג אתכם ויגרום ללקוחות להעריך ולזכור את העסק.

 

נציג שירות

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.