כמה כסף וזמן יחסכו לכם שירותי מחשוב לעסקים

מגן

אחד האידיאלים הנשגבים בעולם העסקים הוא היכולת לחסוך כסף וזמן. ניתן לבצע חיסכון זה בדרכים רבות, כאשר בכל עסק ניתן להתייעל בצורה שונה. עסקים בעלי מערכי מחשוב יכולים להשתמש בשירותי מחשוב מגוונים המוצעים לעסקים, ובכך לחסוך כסף וזמן. במאמר הבא נבין כמה.

 

מה הם השירותים האלו למעשה?

כאשר אנו מדברים על שירותי מחשוב לעסקים, אנו מתכוונים למספר שירותים בתחום המחשבים שקיימים בשוק, ומטרתם לספק לעסקים יכולות מחשוב שונות או פתרונות לבעיות במערכי המחשוב. שירותים אלו רלוונטיים לכל עסק בעל מערך מחשוב מסוים, החל מעסק בעל מספר מחשבים המתקשרים זה עם זה ועד חברות טכנולוגיה גדולות.

השירותים שמסופקים לעסקים בתחום המחשוב עונים על מספר תחומים. שירותי ענן למשל, נוגעים לענף השרתים ומהווים גורם חדשני בתחום. שירותי התמיכה הטכנית רלוונטיים כמעט לכלל מרכיבי עולם המחשוב, כמו תוכנה וחומרה.

 

אילו שירותים יכולים לחסוך לכם זמן וכסף?

דרך הבנה של השירותים השונים ניתן להבין אילו מהם מסוגלים לחסוך לעסק שלכם כסף וזמן. שירותי מחשוב ענן הם דוגמא לשירותים כאלו. שירותי הענן הם למעשה שירותים המתבצעים על שרת חיצוני דרך רשת האינטרנט. בין השירותים השונים שמוצעים בתחום הענן, ניתן למנות פתרונות גיבוי, אחסון נתונים ובינה מלאכותית.

 

חיסכון בכסף

שירותי הענן מאפשרים חיסכון רב בכסף. מכיוון שהתשלום הוא על שימוש בשרת חיצוני בעזרת רשת האינטרנט, ההוצעה הכספית למעשה מסתכמת בתשלום על השירות ובתשלום לספק האינטרנט. נחסכת עלות רבה בתשלום על תשתיות, שכן בשימוש בענן מתייתר הצורך ברכישת שרתים פיזיים אל מתקני העסק.

החיסכון הכספי בא לידי ביטוי גם בשימוש הספציפי של כל עסק בתוכנות השונות. במקום לבצע התקנה פרטנית על כל מחשב, התוכנות מותקנות כבר על הענן ולמשתמשים השונים בעסק יש גישה אליהן.

 

חסכון בזמן

עבודה בענן מביאה לחיסכון גם בזמני העבודה, מה שמעלה את יכולת התפוקה של עובדי העסק. למשל, כאשר עובדים על קובץ משותף בענן, ניתן לעבוד על חלקים ממנו במקביל. אותו הקובץ, לו היה שמור בשרת מקומי ולא בשרת חיצוני, היה מונע גישה ממשתמשים אחרים כאשר מבוצעת עליו עבודה ממשתמש כלשהו.

בנוסף, לשירותי הענן ניתן לגשת מכל מקום, מכיוון שהחיבור לשרת הוא דרך האינטרנט. כתוצאה מכך, עסקים שמתקיימים במציאות דינמית יכולים לאפשר לעובדים שלהם להתחבר למערכי המחשוב של העסק גם מרחוק, במקום להמתין להגעת העובד עד לעמדתו מול המחשב במקום העבודה.

 

החיסכון בכסף וזמן משתנה בין עסקים

שירותי הענן חוסכים כסף וזמן רב. על מנת להבין בצורה הנכונה ביותר כמה מהם תחסכו בכמויות הכי מדויקות, הבינו מה השימוש שמתבצע בעסק שלכם במערך המחשוב, כיצד הטמעת שירותי הענן בעסק יכולה לחסוך לכם באופן פרטני כסף וזמן ותרגמו זאת למספרים.

מטבעות

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.