טיפים לפרסום בדיגיטל בתקופת הקורונה

מנוע חיפוש

נגיף הקורונה היווה משבר רציני לעסקים רבים, אך עסקים מסוימים ידעו לנצל את המשבר ולמנף אותו להזדמנות, בעיקר עסקים המבוססים על שיווק בפלטפורמות דיגיטליות.

בתקופה זו החשיבות של שיווק דיגיטלי רק הולכת וגוברת ולכן זה הזמן להשקיע בתדמית הווירטואלית של העסק שלכם.

כיצד תעשו זאת נכון? במדריך זה מבית אגאי ריכזנו מספר עצות להצלחה.

 

6 טיפים לפרסום דיגיטלי

  1. שיווק, פרסום ומיתוג ברשתות החברתיות

תקופת הקורונה קשה לכולם, גם למי שלא הושפע ממנה כלכלית באופן משמעותי. הסגרים והבידודים משפיעים על כולנו ורבים מאינו לוקחים את זה קשה. כאן זה המקום של עסקים לנצל את הפלטפורמה הנהדרת של הרשתות החברתיות, ולהתחבר ללקוחות דרכן. זה בא לידי ביטוי בתוכן איכותי, אינפורמטיבי, משעשע ומעניין ללקוחות שלכם שיעלה בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק.

 

  1. לא לוותר על קידום אורגני

אם אתם מנהלים עסק במאה ה-21 כמעט בטוח שיש לכם אתר אינטרנט (ואם לא זה הזמן להקים). אתר כשלעצמו לא מספיק – כדי שהאתר יסייע לעסק שלכם הוא צריך למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים. זאת משיגים באמצעות קידום אורגני לאתר שלכם, כלומר לקדם אותו כך שיקפוץ לראש תוצאות החיפוש בגוגל כשמחפשים מילות מפתח רלוונטיות אליכם. בהקשר זה נמליץ לכם שני דברים: ראשית כל חפשו מדריכים על קידום אורגני ואיך עושים את זה טוב, ושנית מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע לפחות בהתחלה שיסייע לכם להתוות מדיניות שתמשוך לקוחות לאתר שלכם.

 

  1. השקיעו בחנות הווירטואלית שלכם

מתחזקים חנות אינטרנטית? אין ספק שמדובר באפיק שיווק ומכירה נהדר. עם זאת, חנות אינטרנטית לא מנהלת את עצמה ומצריכה לעשות שיעורי בית על השוק והביקוש למוצרים שלכם, ממש כמו חנות רגילה. התייחסו לחנות האינטרנטית כפי שהייתם מתייחסים לחנות פיזית, והשקיעו בנראות ובחוויית המשתמש בה. מומלץ להיעזר במקצוענים להקמת חנויות אינטרנטיות כגון AGHAI להקמת חנות אינטרנטית מקצועית ומתקדמת.

 

  1. השקיעו בפרסום ממומן בפלטפורמות רלוונטיות

בתקופה בה אנשים נמצאים בבתים ושקועים במסכים אין סיבה שלא תנצלו זאת ותשקיעו בפרסום ממומן בפלטפורמות הרלוונטיות לקהל היעד שלכם. כך למשל, גוגל ויוטיוב מציעות מסלולים משתלמים לפרסום עסקי שמאפשרים לכם להתחבר ללקוחות תוך טרגוט לקהל הרלוונטי בעלות נמוכה יחסית.

 

  1. קדמו את האתר שלכם באופן מקומי

תקופת הקורונה השאירה אותנו קרוב לבית, וגם כאשר אנחנו יוצאים מהבית אנחנו מחפשים לרוב שירותים ומוצרים שנמצאים בקרבה אלינו. לכן זה הזמן לקדם את העסק שלכם באופן מקומי. כך למשל, אם אתם חנות מוצרי חשמל ברמת גן, וודאו שהקידום שלכם מכוון לתושבי רמת גן ובפרט לגר קרוב אליכם.

 

  1. כתבות תוכן ממומן

קיימות מגוון פלטפורמות באמצעותן ניתן לקדם כתבות תוכן ממומן. בתקופה בה אנחנו מחוברים למסך יותר מתמיד לכתבות אלו ישנה השפעה אדירה. ניתן לקדם כתבות ממומנות שמספקות ערך ללקוחות ומקדמות אתכם על הדרך.

מחשב נייד

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.