טיפים והמלצות לעיצוב הזמנות לכנס

מסגרת עם פרחים

מעצבים הזמנות לאירוע? לא משנה אם מדובר בכנס מקצועי בעבודה או בהזמנה לחתונה, עיצוב הזמנה אומר הרבה על האירוע עצמו ולכן כדאי להשקיע מעט מחשבה בעיצוב ההזמנה כדי שהיא תשקף את מה שאתם מעוניינים שתשקף.

גם אם אתם לא מעוניינים לקחת מעצב גרפי למשימה אין סיבה שתתפשרו על עיצוב ההזמנות שלכם, ותופתעו לגלות שבמספר צעדין פשוטים תוכלו לקבל הזמנות מעוצבות שמשאירות רושם חיובי.

 

  1. קונספט האירוע צריך להופיע על ההזמנה

זה מאוד פופולארי כיום גם בחתונות וגם בכנסים לבחור קונספט מסוים לאירוע. כך למשל, אם אתם מקיימים חתונה במקום פסטורלי כגון יער או חוף ים זה יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב ההזמנה, מה שמספק לאורחים הצצה לגבי אופי האירוע.

 

  1. הדגישו את נושא האירוע

לכל אירוע יש נושא מסוים: אם מדובר בכנס יש סיבה כלשהי לכך שהוא מתקיים ונושא מסוים, וכמובן שכשמדובר בחתונה או בר מצווה הנושא הוא הזוג המאושר או חתן בר המצווה. את הנושא יש להדגיש בפונט גדול יותר ואולי אחר מהפונט של שאר ההזמנה. לצד זה נגיד שמומלץ להימנע משימוש ביותר משני סוגי פונטים בהזמנה שכן זה יוצר מראה עמוס וחסר עקביות, מה שעלול לפגוע בטקסט.

 

  1. מקמו במרכז את הפרטים הטכניים והדגישו אותם

לא רק נושא האירוע צריך להיות מודגש אלא גם הפרטים הטכניים של האירוע: מיקום, תאריך, שעה, קוד לבוש אם יש וכדומה. פרטים אלו מומלץ למקם במרכז ההזמנה ולהדגיש.

 

  1. הוסיפו אמצעי יצירת קשר

בעיקר במקרה של אירוע כגון חתונה, חשוב מאוד להוסיף אמצעי יצירת קשר כגון כתובת מייל או מספר טלפון וזאת כדי שהאורחים יוכלו לאשר הגעתם. אישור הגעה מראש מקל באופן משמעותי את ההיערכות לאירוע וגם מסייע לחסוך בהוצאות כי מתאפשר לתכנן באופן מדויק יותר.

 

  1. הגהה

עוד לפני ההדפסה הגיהו את ההזמנה ובדקו כל אות ואות. קורה לא מעט ששוכחים לעשות הגהה או עושים הגהה כלאחר יד ולאחר ההדפסה מגלים שגיאות הקלדה, שגיאות כתיב או תחביר וזה בהחלט לא נעים. אם אתם לא סומכים על רמת הדקדוק שלכם בקשו מחבר או בן משפחה שאתם סומכים עליו שיעבור על ההזמנה ויסייע לכם לעשות הגהה.

 

  1. לא להכביר במילים

אין סיבה למלא את כל ההזמנה במלל – ניתן להסתפק במעט. מה שצריך להופיע בהזמנה זה משפט או שניים מזמינים, נושא האירוע, פרטים טכניים ופרטים ליצירת קשר.

 

  1. הזמינו אסקטרה הזמנות

מומלץ בחום להזמין יותר הזמנות מכמות האורחים, שכן תמיד שוכחים מישהו וכדאי שיהיו הזמנות לשלוח גם באופן לא מתוכנן.

 

הדפיסו בבית דפוס מקצועי

על עיצוב הזמנות לאירועים לא מתפשרים ומבצעים בבית דפוס דיגיטלי שיעשה את העבודה כמו שצריך. בית דפוס דיגיטלי מקצועי ומנוסה ידפיס לכם הזמנות איכותיות שיחזיקו מעמד לזמן רב ובמקרים מסוימים אף יוכלו לסייע ולייעץ לכם בעיצוב ההזמנה עצמה.

 

מכתב

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.