6 טיפים לבניית אתר וורדפרס

אתר אינטרנט

מערכת וורדפרס היא מערכת שחוללה מהפכה בתחום בניית אתרים. תודות לה ניתן לבנות אתר איכותי, יעיל ובעל עיצוב נקי, במינימום מאמץ. כדי לבנות אתר בוורדפרס, אין צורך להכיר את כל עולם התכנות. הבנייה היא די פשוטה וכל אחד יכול לקלוט את שיטת העבודה בממשק וורדפרס הידוע. כאן תקבלו טיפים שיסייעו לכם בבניית אתר וורדפרס משלכם. מוזמנים להמשיך איתנו!

 

מהי מערכת וורדפרס?

מערכת וורדפרס היא פלטפורמה עולמית וחינמית באמצעותה בניית אתר וורדפרס מתאפשרת בצורה קלה ונוחה. כמובן שכדי ליהנות מכל הפיצ'רים שהמערכת מציעה ניתן לרכוש מנוי או לשלם באופן חד פעמי וליהנות ממערכת וורדפרס זמינה ויעילה.

 

למדו על הנושא כמה שיותר

כשמתחילים לעסוק במשהו מבלי להכיר אותו, זה לא אפקטיבי. לכן, לפני שאתם מתחילים בבניית אתר וורדפרס, חקרו ולמדו על הנושא כמה שיותר. היעזרו בחברים שבנו אתר בעצמם וכנסו למערכת וורדפרס ונסו ללמוד אותו בכוחות עצמכם כמה שיותר. הידע יסייע לכם בהמשך.

 

רכשו דומיין

כתובת האתר מכונה דומיין. את הדומיין תוכלו לרכוש אצל ספק כתובות דומיין והמחיר שלו הוא שנתי (לרוב הוא יעמוד על פחות ממאה שקלים לשנה). כל שנה תצטרכו לשלם עליו מחדש. ברכישת הדומיין תצטרכו לחשוב על שם קליט לאתר שלכם. בחירת הדומיין היא משמעותית לקידום האתר בהמשך. בחרו דומיין קליט המזכיר את שם העסק שלכם. אתרים ישראלים יעדיפו לבחור דומיין עם הסיומת co.il.

 

בחרו שרת אחסון טוב

כל אתר מאוחסן בשרת אחסון כלשהו. למיקום האחסון יש השפעה על מהירות האתר. חפשו ספק אמין ואיכותי לאחסון אתר האינטרנט שלכם. שירות האחסון לא עולה הרבה ואתם לא תפסידו מרכישה כזו.

 

בחרו תבנית מותאמת

מערכת וורדפרס מציעה תבניות רבות לשימוש בוני האתרים. כל תבנית מותאמת לאתר מסוים. אפיינו את צרכי האתר שלכם והתאימו על פיהם תבנית לאתר. כשאתם רוצים לבחור תבנית התייחסו לדירוגי המשתמשים, הסתכלו אם התבנית מתאימה לאתר מבחינת התוכן והעיצוב. ללא תבנית לא תוכלו להתקדם בבניית אתר וורדפרס.

 

התאימו את התבנית לצרכי האתר

לכל אתר צרכים ייחודיים משלו. גם אם בחרתם תבנית שנראית תואמת במדויק לצרכי האתר, כדי שלא תסתמכו עליה וכן תראו איפה אתם יכולים ולשנות את תבנית וורדפרס המקורית. המערכת מאפשרת ביצוע שינויים בצורה נוחה וקלה. שימו לב, תבנית טובה היא הבסיס לאתר טוב.

 

התקינו תוספים ופיצ'רים

המיוחד במערכת וורדפרס הוא הקלות בה ניתן לשדרג אתר פשוט באמצעות התקנת תוספים שונים. קיים תוסף ההופך את האתר לאתר מאובטח, תוסף המציע שירותי סליקה, תוסף לקידום בגוגל ועוד.

 

לסיכום

בניית אתר וורדפרס היא תהליך אפשרי לכל אחד שקצת מבין במחשבים. היעזרו בטיפים שסיכמנו כדי ליהנות מתהליך עבודה יעיל. כדי להצליח בבניית האתר, כדאי להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בבניית אתרים ובקידום שלהם.

בניית אתר

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.