טיפים והמלצות לאבטחת מידע והגנה על תשתיות האינטרנט

מרשתת

תהליך הדיגיטציה שהעולם שלנו עובר בהילוך גבוה מאוד בעשור האחרון בכלל ובשנתיים האחרונות בפרט, מחשבים פרטיים הפכו ליעדים אטרקטיביים להאקרים ופורצים בתחום הסייבר להשתלטות מרחוק ולגניבת מידע וכסף. כדי להרגיע את הרוחות, המאמר הבא מרכז עבורכם את הטיפים והדברים הקטנים ששומרים על הרשת הביתית שלכם נקייה ממפגעים.

 

הכל מתחיל בספק

לרוב, כשנתחבר לספק רשת ביתית נוכל לקבל מהם הצעה לגבי הגנות כאלו ואחרות על רשת האינטרנט כמו חסימת תכנים לא הולמים לילדים, אנטי וירוס ואפילו שירותים נגד תוכנות זדוניות בחסות הספק. למשל, הצצה מהירה באתר של ספקית הרשת טריפל סי תחשו בפניכם את מגוון האפשרויות הקיימות בהגנה על תשתיות אינטרנט. הכנסו עכשיו: https://www.ccc.co.il.

 

גם לשומרי המצוות

מתוך תחרות על הציבור החרדי והצורך בהנגשה ושמירה על שירותי אינטרנט נגישים לכלל הציבור במדינה, ספקי גישה רבים חברו לחברת נתיב, שהיא חברת סינון התכנים האינטרנטיים הגדולה ביותר בישראל. דתיים? רוצים לעשות את הצעד הנוסף ולסנן תכני אינטרנט?

 

שירותים אחסון

ספקי תשתית וגישה מציעים בנוסף לחבילת הגלישה גם שירותי אחסון, שירותי ענן וגם אבטחת מידע. למשל, אם בעל עסק מחפש לחבר את המחשב של המשרד\חברה\חנות לרשת אינטרנט, עדיף ורצוי שהתשתית שלו תהיה כמה שיותר מוגנת. על כל אלו אפשר להוסיף שירותי אבטחת מידע וחומות אש מטעם הספק שיעזרו לכם לשמור על הנתונים שלכם בטוחים.

 

פורטיאנלייזר

שם מפוצץ אך צנוע ביחס לתפקידו. שירות זה מבצע סריקות ובדיקות והוא מציג פלט עם כל נתון אפשרי שקשור להתקשרות שלכם: איתור באגים, תוכנות זדוניות, דירוג איומים, איתור ויידוע על ניסיונות התחברות למערכת שלכם, התראה על ניסיונות התחברות לא מוכרים וכל היוצא ממה שמשתמע מ"הגנה על כלל המערכת,.

 

שירותי פיירוול

מי מאיתנו ידע שיש שירותי פיירוול בסיסיים וגם שירותים מתקדמים? תוכנת פיירוול למעשה בודקת כל גישה וכנסיה למסוף ברשת האינטרנט ויכולה להתעדכן בלייב על איומים אפשריים ואך מונעת מאיתנו גישה לאתרים מסוימים שסומנו כמוכנים. היתרון? אבטחה מנצחת. חיסרון? ניסינו למצוא, לא הצליח.

 

על ספקים ותשתיות

בסופו של דבר, ההתאמה של חבילת הגלישה אמורה להיות כמה שיותר מותאמת לצרכי הגלישה שלנו. עסק, רשת מחשבים במשרד, שימוש ביתי ואפילו מחשב ניטרלי לעבודה ומוזיקה בלבד כולם משרתים מטרה. כיום המידע שלנו הפך להיות מאוד נגיש, בין אם נרצה ובין אם לא. מה שאנחנו יכולים לעשות זה לבחון את אפשרויות האבטחה שמציעה לנו ספקית או חברת הגישה.

כיום אפשר להשיג כל סוג של אבטחה דרך החברה הספקית ואפילו תקבלו ממנה פתרונות מותאמים במידה והצרכים שלכם יותר מבסיסיים. חברות גישה כמו טריפל סי יתנו לכם מענה מקצועי וישמרו על תשתית האינטרנט והמידע האישי שלכם בטוחים ופרטיים במחשב.

מרשתת

3 השלבים עד לרישום פטנט
3 השלבים עד לרישום פטנט

רבים מאתנו שמעו על פטנטים שונים שהומצאו על ידי ישראלים ושינו את העולם כולו, אך מעטים הם אלה שמכירים בשלבים שהובילו לרישום הפטנט. מדריך זה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.