חנות אלכוהול אונליין או חנות פיזית – מה יותר כדאי?

שמפניות

לאחרונה נכחנו בוויכוח שעלה בין שני מבלים בבר תל אביבי. מדובר בשני חברי ילדות שהתווכחו ביניהם מה עדיף – לעשות רכישה בחנות אלכוהול אונליין או להגיע אל חנות פיזית. השניים לא שמו לב שהם צועקים, כך שהוויכוח הפך בשלב מסוים לנחלת הכלל. שכן, כל המבלים במקום הצטרפו ומסרו את דעתם. כדי להושיב את הדעת של כל הנוכחים במקום, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין לעומק כדי להבין מה באמת יותר כדאי. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לדעת מה יותר כדאי מבין השניים היינו צריכים לערוך סקר מקיף בקרב אנשים שחיים את התחום. לכן, פנינו אל גולשים בקבוצות פייסבוק של חובבי אלכוהול ושאלנו אותם את השאלה שנכתבה בכותרת המדריך הנוכחי. קיבלנו לשמחתנו לא פחות מ – 43 תשובות והגענו סוף סוף לתשובה המיוחלת. נכון, לא מדובר כאן בתשובה מקיפה שמראה את דעת הקהל כולו, אבל כן יש פה דעה שחשוב להעלות כדי לסגור את הוויכוח שנפתח אי שם בבר פינתי בפלורנטין.

 

מה הממצאים? חנות אלכוהול אונליין או חנות פיזית ?

מרבית הגולשים ציינו שהם רוכשים את האלכוהול שלהם באופן קבוע דרך חנות אלכוהול אונליין. אם אתם לא מסתפקים במידע כללי ורוצים לשמוע פרטים מדויקים יותר, נספר לכם ש – 39 גולשים ציינו שזו הרכישה הקבועה שלהם בשנים האחרונות. לדבריהם, ברגע שהקורונה הגיחה לעולם, אי שם בשנת 2020, הם גילו את האפשרות לבצע משלוח אלכוהול עד הבית  ומאז החיים שלהם השתנו. בחרנו שלא לפרט על ה – 4 הנוספים שענו תשובה אחרת, פשוט כי יש פה רוב מוחץ.

 

למה עדיף חנות אלכוהול אונליין על חנות פיזית?

אנחנו לא נשאיר אתכם עם חצאי פרטים. אז ביקשנו מכל עוני הסקר שהגיבו שהם קונים בחנות אונליין לשתף אותנו – למה הם קונים דווקא באונליין ולא בחנות פיזית? קיבלנו כמה סיבות שחזרו על עצמן, הנה כמה מהנפוצות ביותר:

  • כי אפשר לקבל את האלכוהול עד הבית
  • כי לא צריך לסחוב ארגזים מהחנות עד הרכב
  • בגלל שזה משתלם כלכלית
  • בגלל שזה נוח
  • בגלל שאפשר להזמין את האלכוהול בלי לצאת מהבית

 

האם תחזרו לקנות בחנות פיזית בהמשך?

היה חשוב לנו לשמוע אם יש כאן מגמה של שינוי או שמא הדברים יחזרו לעצמם בהמשך. לכן, שאלנו את הגולשים אם הם מתכננים לקנות שוב בהמשך בחנות אלכוהול פיזית. רבים מהם ציינו שכעת נוח להם לקנות כך והם לא יודעים מה יהיה בהמשך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכל הנוכחים בבר התל אביבי לדעת מה עדיף  מבין השניים: חנות אלכוהול או חנות פיזית. עכשיו, כשפתרנו את הוויכוח אפשר לחזור לשתות בירה בשקט. מאחלים לכם שתהנו מהבירה שלכם.

בקבוק יין

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.