מה הערך של אופטימיזציה בקידום אתרים

קידום נכון

כבר תקופה שאתם מנסים לקדם את האתר אבל אתם מרגישים תקועים?

האתר שלכם לא מביא אליכם לקוחות פוטנציאליים?

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שעניתם בחיוב על שתי השאלות הקודמות.

כדי שתוכלו לדעת איך אפשר לשנות את המצב, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, בהן נרחיב עבורכם את כל המידע הנוגע לאופטימיזציה בקידום אתרים ומה הערך שלה.

 

רגע לפני שנתחיל – בואו נבין מה זה אומר אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה, מלבד היותה מילה ארוכה ומורכבת, היא כוללת משמעויות רבות. כאשר מדברים על האופטימיזציה בהקשר של אתרי אינטרנט, הכוונה היא בדרך כלל להליכים של שיפור שאפשר לבצע באתר. הליכים אלו נוגעים בין היתר לפרטים הבאים:

  • התוכן

חשוב שהתוכן יהיה איכותי ורלוונטי

 

  • המהירות

חשוב לבדוק שאתר עולה כמה שיותר מהר

 

  • התאמה למובייל

חשוב שניתן יהיה לגלוש באתר בנוחות דרך הנייד

 

אופטימיזציה לאתר תוך בחירת דומיין ומילות מפתח מתאימות

כלל מספר 1 בכל הנוגע לאופטימיזציה בתחום קידום אתרים אומר שצריך לבחור דומיין שרלוונטי לעסק. להלן דוגמא שהמצאנו להתאמת הדומיין לסוג העסק:

אם מדובר למשל בעסק של קעקועים שהמקעקע מתמחה אך ורק בקעקועים בצבע שחור: tattoonlyblackno1.co.il.
חשוב לבחור בדומיין לאחר בדיקה מעמיקה שמראה כי יש לו היסטוריה תקינה של קישורים ושהוא עונה על סל השירותים של העסק.

כלל מספר 2 בכל הנוגע לאופטימיזציה בקידום אתרים אומר שצריך לערוך מחקר מקיף בכל הנוגע למילות המפתח.
חשוב מאוד לבדוק מה קהל היעד שלכם מחפש. אנו ממליצים לבחור ביטויים שמתאימים לכמות המוצרים או למוצרים שהעסק שלכם מציע. אם למשל, העסק שלכם מספק מדרסים, סביר להניח שיש ברשותכם עשרות של מוצרים.
עליכם לבחור מתוך עשרות המוצרים את 3 או 4 הביטויים שמתאימים למוצר עצמו ומעידים על חיפוש רלוונטי. לפרטים נוספים בנושא זה, ניתן ללחוץ על הקישור הבא: https://www.masamedia.co.il.

 

אופטימיזציה לאתר תוך ריענון התוכן

כדי להביא לאופטימיזציה לאתר שלכם, אתם צריכים לעדכן כל הזמן את התוכן של האתר שלכם ולשים לב שמדובר בתוכן עדכני שמתאים לקהל היעד שלכם. זה ידוע שאתרים חדשים זוכים לעיתים לדירוג גבוה יותר בגוגל והם עשויים לתפוס מיקומים גבוהים בפרק זמן קצר יחסית בגלל שיש בהם תוכן חדש ועדכני.

 

מהו הערך של אופטימיזציה בקידום אתרים?

כעת, לאחר שהסברנו מהי אופטימיזציה ואיך היא בעצם באה לידי ביטוי בקידום אתרים,  אפשר להגיע לנושא שלשמו התכנסנו – הערך של האופטימיזציה.

אופטימיזציה נחשבת להליך חשוב ביותר, בלעדיה אי אפשר לקדם את האתר כמו שצריך.

אפשר בעצם לסכם את המאמר הנוכחי בכך שנאמר שבעל אתר שלא מבצע הליך אופטימיזציה באופן תדיר לאתר שלו, עשוי למצוא את עצמו מאחור. לעומת זאת, בעל אתר שמבצע הליך אופטימיזציה בתדירות גבוהה, צפוי ליהנות מכניסות מרובות של גולשים לאתר.

 

איש מחזיק מחשב

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.