הנגשת מסמכי PDF – הדרך הבטוחה ביותר להעביר מידע

קובץ

מגפת הקורונה שלחה אותנו לשולחן השרטוטים.

הנגשת מידע, העברת מידע, חתימה על מסמכים, הנגשת מסמכים – הכל התחיל לעבור התאמה לשירות מרחוק.

כיום, אחרי שנים של פעילות וזמינות, מתגלה בפנינו של הנגשת מסמכי PDF הפכה להיות הדרך הבטוחה ביותר להעביר מסמכים.

מהאפשרות לחתום, לדפדף בקלות, לנעול את המסמך לשינויים ולנעול את המסמך כך שיהיה זמין רק לזוג עיניים מסוים – הנגשת משמכים אלו הפכה

לבטוחה ולנוחה ביותר להעביר מידע.

 

מה זה הנגשת מסמכים?

מסמכי PDF לרוב יקראו על ידי התוכנה Acrobat Reader. לתוכנה יש אפשרויות דפדוף נוחות, סימון שורות ועוד פונקציות רבות. הנגשת מסמכי PDF היא הדרך להפוך את קבצים אלו להרבה יותר קריאים, ברורים ונגישים. מדובר בפתרונות תוכנה שמאפשרים ניתוח נתונים, דפדוף קל יותר, סקירת מסמכים ועוד אפשרויות רבות. על פי  תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013, סעיף 35, כל עסק ציבורי שבתוכו קיימים טפסים, מסמכים ותוכנות – עליו לנגש תכנים אלו לכלל הציבור לפי התקן הישראלי לעניין זה.

 

נגישות קלה

אחד מהכלים הקיימים הוא תוכנה שמאפשרת קריאה קלה ונוחה יותר לקבצי PDF. בתוך תהליך הנגשת מסמכי  PDF, מדובר בכלי הראשוני והבסיסי ביותר. עם רמת הבסיסיות שלו ביחס לאפשרויות האחרות שקיימות בשוק, המוצר EasyAccess PDF מנגיש את המסמך ומאפשר לנתח אותו באמצעות כלים גרפיים, עיבוד נתונים וסיוע בקריאה. מדובר ביכולת עריכה ודיוק של פסקאות, כותרות משנה, כותרות ראשיות, תתי – סעיפים וכו' ….

 

נגישות מיפוי

נשמע מבלבל, אך ההסבר פשוט. שירות זה מאפשר הנגשה שך מסמך PDF מרובה נתונים לתוך שבלונה אחידה וברורה. מדובר באוטומציה של עריכה מחדש של מסמך, כך  שהנתונים המוצגים בו יהיו קריאים וברורים לכל קורא. לדוגמה – שירות המסלקה הפנסיונית. שירות זה שעולה 20 ₪ מאפשר לכם לאחד את כל הנתונים הפנסיוניים שלכם לכדי מסמך אחד מסודר. מה בדיעבד קורה בתוך עריכת מסמך זה:

  1. ריכוז נתונים מדו"חות שונים
  2. הכנסת דוחות אלו לתוך שבלונה אחידה (שם החברה, שם הקופה, סוג החיסכון, סוג הביטוח סך הכסף הקיים בקופה וכו' …)
  3. יצירת מסמך אחיד הזמין להורדה.

 

למה הנגשת מסמכים היא פתרון בטוח?

הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. קבצים אלו מוגנים בתוך שרתי החברה שממנה אתם רוכשים את שירותי ההנגשה. בנוסך לכך, היכולת לשלוט במיקום המסמכים האלו היא בידיים של מזמין העבודה בלבד. ביכולתו לבחור אם לנעול את הקבצים לפי סיסמא, לנעול את קבצים אלו משינויים, לאפשר עריכות ספציפיות בלבד ועוד מגוון אפשרויות אבטחה. הנגשת מסמכי PDF מסייעת בהעברת מסמכים חתומים ולא חתומים, ומאפשרת גם לבעלי מוגבלויות, מבודדים בגלל נגיף הקורונה וכל סיבה אחרת – להעביר מסמכים חשובים בבטחה.

 

תיקיות

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.