מיתוג – ההבדל בין עסק לעסק מצליח

סטטיסטיקה

רבים מבעלי העסקים חולמים להפוך את העסק שלהם למצליח ולמשגשג.

מיתוג מוצלח ומושקע הוא מהלך מפתח בקידום עסק ובהפיכתו למצליח.

תהליך המיתוג דורש סבלנות והתמדה כדי שהעבודה תשתלם.

אז כיצד מייצרים הצלחה בעזרת מיתוג?

 

מה זה מיתוג?

בבסיס תהליך המיתוג של עסק ישנה המטרה להפוך אותו לבולט ולייחודי על רקע מגוון העסקים הקיימים בשוק. לאחר שמאפיינים את הייחוד של העסק, ניתן להביא זאת ליידי ביטוי באופן מילולי ובאופן ויזואלי ובכך ליצור שפה משותפת עם הלקוחות. מיתוג טוב יגרום ללקוחות לזהות ולהכיר את בית העסק שלכם, את הלוגו, את השם ואת המוצר.

 

כיצד ממתגים להצלחה?

נוכחות 

כדי לבסס הצלחה יש לדאוג לך שהעסק יופיע במגוון פלטפורמות בתדירות גבוהה. ניתן לנצל את הכוח האדיר של האינטרנט ובמיוחד של הרשתות החברתיות. ככל שתופיע בתדירות גבוהה יותר בקרב קהל היעד שלך, תוכל להשאיר חותם על הגולשים כך שיזכרו את העסק.

 

מקוריות 

מעבר לפופולריות ולביסוס נוכחות, חשוב לייצר מקוריות, ערך וייחוד. ישנם עסקים רבים כיום כמעט בכל תחום, ולכן כדי למשוך לקוחות חדשים וכדי להיות עסק מצליח חשוב מאוד לבלוט ולהיות מקורי. כדי לעשות זאת, חשוב להתמקצע בתחום על ידי קריאת חומר רלוונטי, צבירת ידע והשתתפות בקורסים או בסמינרים רלוונטיים. במידה ורוצים ליצור עסק מצליח, לא ניתן להתפשר על מוצר בינוני. אתגר את עצמך כדי ליצור את העסק הטוב ביותר שאתה יכול.

 

השפעה 

נסו להשאיר רושם אצל הלקוחות בצורה שלא ישכחו אתכם. חשוב ליצור השפעה מתמשכת שלא תסתיים ברגע שהלקוח עוזב את העסק. באמצעות הדרך שבה בעל העסק מעביר את המידע על המוצר ועל הסיפור שמאחוריו, הוא יוכל לשדר תדמית שקשה לשכוח.

 

רגש 

לא תמיד ניתן לנתח מדוע נבחר לרכוש מוצר דומה מבית עסק מסוים על חשבון בית עסק אחר. לעיתים אנו נקבל החלטות על בסיס רגשי. לכן, ניתן לייצר רגש אצל הלקוחות, אמפתיה וחיבור כדי לעורר תחושות חיוביות שיעוררו אותם לרכוש את המוצר מהעסק שלכם.

 

אמון 

יצירת אמון עם הלקוחות חשובה מאוד להצלחה ולשגשוג של העסק. תרצו שהלקוחות שלכם ירגישו שהם יכולים לסמוך עליכם במידה הם צריכים מידע, סיוע עם המוצר או שירצו לחזור אליכם לרכישה נוספת בעתיד. דאגו לכך שתיאור המוצר תואם את המוצר בפועל ושאין פערים בין ההבטחות שלכם לבין המציאות.

 

סיכום

ישנם מרכיבים רבים המובילים להצלחה של עסק. על ידי שמירה על הרגלים במיתוג העסק, השקעה בו ואהבה לתחום שבו אתם עוסקים תוכלו להעלות את הסיכוי שלכם לשגשג. מיתוג העסק תלוי בכם, ביכולתכם להעניק ערך ללקוחות שלכם באמצעות המוצר שלכם. ככל שהוא יהיה מושקע וטוב, כך תראו התקדמות ותמורה.  

 

שעון ומטבעות

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.