האם כדאי לעצב את הלוגו שלי דרך אפליקציה?

רשתות

לא פעם, בעלי חברות וארגונים (קטנים וגדולים) מוצאים את עצמם תוהים לגבי עיצוב הלוגו שלהם.

מדובר בהתלבטות משמעותית שיש לה השלכות לא קטנות על העסק או הארגון.

אם גם אתם מצאתם את עצמכם תוהים בנושא זה וחשבתם לעצב את הלוגו שלכם דרך אפליקציה, כדאי שתקראו את השורות הבאות

ותגלו האם זה כדאי לכם או שלא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנתחיל בהסבר אודות הכדאיות של עיצוב הלוגו באמצעות אפליקציה, ראוי שנציין בפניכם את האופן שבו ריכזנו את המידע. כדי שנוכל להציג בפניכם את הכדאיות, פנינו אל כמה גורמים שונים שבקיאים בתחום, להלן הגורמים הללו:

  • מעצבי אפליקציות
  • מעצבים גרפיים
  • בעלי חברות וארגונים שעיצבו את הלוגו שלהם באופן עצמאי דרך אפליקציה

שאלנו את הגורמים הללו את כל השאלות החשובות ביותר בנושא, ולאחר שנמסרו לנו כל הפרטים הדרושים, סיכמנו את הממצאים וריכזנו אותם במדריך הנוכחי. כל זאת כדי שתוכלו לדעת אם יש כדאיות בדבר או שעדיף לוותר על העניין.

 

תכירו את 2 הדרכים לעיצוב לוגו דרך אפליקציה

כדי לעשות לכם סדר, אתם צריכים לדעת קודם כל שיש 2 דרכים לעיצוב לוגו דרך אפליקציה. הדרך הראשונה היא שימוש באפליקציה כזו ללא הסתייעות מטעם גורם מקצועי. בעוד הדרך השנייה היא שימוש באפליקציה תוך ליווי של איש מקצוע. יכול להיות שאתם כבר מבינים לאן אנחנו מובילים אתכם. למקרה שלא, אנחנו נרמוז לכם שכפי שאתם בוחרים להוריד אפליקציות להרוויח כסף לאחר שאתם מתייעצים עם מומחים בתחום, כך אתם צריכים לעשות בכל הנוגע לעיצוב לוגו.

 

האם כדאי לעצב את הלוגו דרך אפליקציה? ואם כן – באיזו דרך?

התשובה לשאלה שנכתבה בכותרת שלעיל היא כן ולא. תוהים מדוע? בגלל שיש דרך אחת שהיא נכונה לעיצוב הלוגו דרך האפליקציה ויש דרך שרצוי להימנע ממנה. עיצוב של לוגו הוא לא עניין של מה בכך. הלוגו שלכם צריך לגרום לקהל היעד שלכם ולכל המתעניינים באשר הם, להבין מי אתם, מה אתם משווקים ואיזה מסר רוצים להעביר לעולם. אם תעצבו את הלוגו שלכם באפליקציה, באופן עצמאי וללא ליווי של בעל מקצוע (למשל, פרסומאי ומעצב גרפי) אתם עלולים לעצב לוגו שישדר מסרים שגויים. כאלו שירחיקו את קהל היעד שלכם ויפחיתו את הסיכויים שלכם להביא למכירות.

 

אז מה המסקנה שלכם מכל העניין?

המסקנה היא שכדאי לעצב לוגו תוך שימוש באפליקציה ורצוי לעשות זאת תוך הסתייעות בגורם מקצועי, שיודע ומכיר את התחום באופן מעמיק. אם תבחרו לעשות זאת באופן עצמאי, אתם עלולים להביא את החברה או את הארגון שלכם למקום לא טוב וכדאי שתדעו זאת מראש.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איך נכון לעצב את הלוגו דרך אפליקציה, כך שנותר לכם לבחור בדרך הנכונה.

 

לוגו לשף

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.