האם הלוגו משפיע על הקידום בגוגל

זכוכית מגדלת

בעל עסק? בוא נדבר על תוסף קטן ומשמעותי לעסק שלך – לוגו.

אמנם לוגו הוא פרט קטן אך בכוחו ליצור שינוי גדול, רוצה לדעת למה ואיך? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מה זה לוגו?

ראשית, נעשה סדר לגבי המושג שלשמו התכנסנו. לוגו הוא סימול גרפי שמטרתו לייצג רעיון מסוים, או במקרה שלנו – לייצג אותך ו/או את העסק שלך. לוגו יכול להיות מורכב מאלמנט ציורי/תמונה, ממלל או משניהם יחד. הלוגו הוא בעצם סמל הזיהוי של העסק, לכן הוא אמור להיות ייחודי רק לו.

 

השפעת הלוגו על הקידום בגוגל

לאחר שהחלטת שאתה רוצה לקחת את העסק שלך צעד אחד קדימה ולבצע פרסום בגוגל, כדאי שתעשה זאת בצורה הטובה ביותר. לוגו הוא אחד הדברים שיכולים להקפיץ את הקידום של העסק בכמה רמות. בוא נבין למה:

 

  1. אמינות

לוגו משדר השקעה וטיפוח – יש לעסק "אבא ואמא", ויש על מי לסמוך. לאחר שקידמת את העסק שלך, לקוח פוטנציאלי יכול להיתקל בו. כאשר הלקוח מחפש מוצר הוא רוצה להרגיש בטוח, שהוא שם את הכסף שלו בידיים הנכונות. לוגו עשוי להעביר לו תחושה שאכן מוצר זה ראוי לאמון שלו, כי אם השקיעו בו בייצוג כנראה שזה מוצר שיש להתגאות בו וכן לסמוך עליו.

 

  1. בידול

כיום, יש הרבה בעלי עסקים ולכן גם הרבה מתחרים. לא משנה באיזה תחום אתה עוסק, כנראה שכבר יש תחרות בשוק. לוגו עשוי להפוך את העסק שלך מפשוט – למותג! לוגו מעביר את התחושה שאתה יחיד ומיוחד, הרי הוא מייצג רק אותך. אם יהיה לך לוגו ייחודי שיאפיין את העסק שלך זה יעזור לך לבלוט ולהתבדל משאר המתחרים.

 

  1. יוקרה

גם עסק קטן יכול להיראות גדול ומרשים בעזרת לוגו. לוגו מעביר את תחושה יוקרתית, של עסק מצליח עם הרבה עובדים ואפילו כמה סניפים. כאשר לקוח פוטנציאלי נתקל בעסק שמרגיש מצליח ויוקרתי, הוא יתפוס את תשומת ליבו הרבה יותר. נוסף ליוקרה שהלוגו מייצג, הוא עשוי להוות נבואה שמגשימה את עצמה – אולי בעזרתו תהפכו את העסק להיות גדול מרשים כפי שתמיד חלמתם 😊

 

טיפים ללוגו מוצלח

לאחר שהבנו כיצד הלוגו תורם לקידום של פרסום העסק שלך, ניתן כמה טיפים שלדעתנו עשויים להפוך את הלוגו שלך למוצלח יותר.

ראשית, כדאי שהלוגו יהיה ייחודי – עשה מחקר שוק ונסה לבחור בלוגו שייצג רק אותך ולא יזכיר חברות אחרות. שנית, אנו ממליצים על לוגו פשוט וקולע – דברים פשוטים עוברים בקלות בעין וקלים יותר לזכירה, לפעמים פחות זה דווקא יותר. בנוסף, הצבעים של הלוגו הם עניין חשוב – בחר צבעים שנעים להתבונן בהם, אך עם זאת מתאימים לייחודיות של העסק שלך.

 

לסיכום

לפעמים הסוד טמון בדברים הקטנים, אלו שמצטיירים כזניחים. לוגו יכול להיות מאוד משמעותי עבור העסק שלך ולהקפיץ אותו בעוד מדרגה בלי הרבה מאמץ, בעזרת תכנון וחשיבה נכונים. בהצלחה!

 

מנוע חיפוש

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.