6 דרכים להגדלת כמות העוקבים בעמוד האינסטגרם

לוגו של אינסטגרם

אינסטגרם זו אחת הפלטפורמות המוביליות, אם לא המובילה ביותר, לשיווק ומכירה באונליין. זה קורה מכמה סיבות עיקריות: העמודים מנוהלים על ידי אנשים עם סיפור שבדרך כלל חושפים אותו, אנשים תמיד מעניינים אנשים, היא משאירה אותנו מחוברים לאנשים מכל מקום והיא מתפתחת בקצב גבוהה.
רוצים גם להגדיל את כמות העוקבים שלכם בעמוד האינסטגרם? ליצור קהילה משלכם וללמוד להמיר עוקבים ללקוחות?

 

נתחיל בכמה טעויות שכיחות של עסקים באינסטגרם

איך להגדיל עוקבים באינסטגרם? ראשית כל, הימנעו מהטעויות הבאות:

  1. חוסר עקביות.
  2. לא ממקסמים את שלל הפיצ'רים שנמצאים בפלטפורמה.
  3. תוכן שחוזר על עצמו.
  4. לא מפתחים מעורבות עם הקהל.
  5. שיווקים יתר על המידה.
  6. לא אותנטיים.
  7. קניתם עוקבים\לייקים\תגובות\צפיות.

 

אם כך, מהם כללי היסוד ביצירת עמוד אינסטגרם עם המון עוקבים?

אחרי שציינו בפניכם מה *לא* כדאי לעשות, הגיע הזמן להגיד מה כן כדאי. פתחו מחברות, הטיפים האלו הולכים לשנות לכם את כל העמוד!

השתמשו בכל הערוצים: נסו לשלב בין שימוש בסטורי, העלאת פוסטים, IGTV, ולייבים.
יהיו עקביים: מעבר לכך שעקביות מעלה את החשיפה, היא מייצרת אצל העוקבים שלכם איזשהי תלות. מכירים את הבן אדם הזה שכשהוא לא מעלה סטורי אתם ממש מתבאסים? יהיו האנשים האלה עבור הלקוחות\ העוקבים שלכם!
השתמשו בהאשטאג: המון אנשים וחשיפה מגיעה דרך האשטאגים. נסו להוסיף לפחות 9 האשטאגים שקשורים לנושא של העסק שלכם או לפוסט עצמו בסוף כל תיאור ותקבלו חשיפה מאנשים שמתעניינים בתחום מכל העולם.
שתפו פעולה עם חשבונות חזקים: שיתופי פעולה הם תמיד מעולים. החשיפה שלכם לעוקבים של העמוד השני יכול לגרום להם לעקוב גם אחריכם. מעבר לכך זה כיף, מלמד וקשרים עסקיים אמיתיים קורים בצורה הזו.
פרסמו בזמנים טובים: השתמשו ב Insights כדי לגלות מה הזמנים שבהם אתם מקבלים הכי הרבה חשיפה מהעוקבים הנוכחיים שלכם. אלו הזמנים שבהם הכי כדאי לכם לייצר תוכן ולהעלות אותו.

 

ייצרו מעורבות עם העוקבים שלכם ותבנו קהילה חזקה

האלגוריתם של האינסטגרם הוא מזמן לא תעלומה. כל בעל עסק יודע: פוסט שמקבל יותר מעורבות (לייקים, שיתופים, סייבים, תגובות) מקבל יותר חשיפה. המטרה הכי חשובה שלכם היא לייצר מעורבות ועניין מסביב לפוסטים שלכם ואיך אפשר לעשות את זה?
שאלו שאלות, תייצרו הגרלות, תגיבו בחזרה לתגובות שלהם, עשו להם לייקים בחזרה וכו'.

 

לסיכום

כולם מנסים להגדיל את כמות העוקבים שלהם באינסטגרם ולכן זה לא כל כך פשוט. אבל אנחנו באמת מאמינים שיש מקום לכולם בפלטפורמה הזו. באינסטגרם, בדומה לחיים, לא כולם מתחברים לכולם. אנשים לפעמים מתחברים לעמוד בגלל הטאץ' האישי – אנושי שלכם וזה מה שהופך אתכם לייחודיים ומבדל אתכם משאר העסקים שנמצאים איתכם באותו התחום.

תשמרו על אותנטיות. תהיו עקביים. תייצרו מעורבות. תשתפו מידע איכותי והכי חשוב: תהיו סבלניים ותנו לזה זמן.

רשת

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.