5 דברים שיעזרו לאתר שלכם להתקדם מרגע העיצוב

מנוף מסך

עיצוב ויזואלי הינו מרכיב חשוב מאוד בחוויית המשתמש, אך ישנם צעדים נוספים שחשוב לנקוט בהם על מנת לקדם את האתר, גם לאחר עיצובו.

קידום אתר הינו תהליך חשוב היכול לשדרג באופן משמעותי את האתר שלכם.

אז כיצד ניתן לעשות זאת?

 

הורדת עומס מהאתר

ישנם אתרים העמוסים בתפריטים, קטגוריות ואפשרויות הקלקה, המקשות על המשתמש להגיע על המטרה שלו כאשר הוא גולש באתר. ניווט באתר עמוס יכול ליצור חוויית גלישה מתסכלת וארוכה מהרגיל. על כן בתהליך עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, נסו להפוך אותם למינימליסטים יותר כך שלמשתמש יהיה פשוט ויעיל להגיע אל היעד שלו.

 

אחסון

המקום בו האתר שלכם מאוחסן יכול להשפיע באופן ישיר על חוויית המשתמש של הגולש באתר, ועל איכות הביצועים של האתר. חשוב לדאוג שהאתר שלכם יאוחסן בשרת טוב ואיכותי כך שמהירות הגלישה באתר תהיה אופטימלית. לדוגמא, במידה והאתר שלכם פונה לקהל ישראלי בעיקר מומלץ לאחסן את האתר בשרת מקומי כדי לקצר את זמן הטעינה. לגולשים כיום ישנה סבלנות מועטה וחלופות רבות לכל אתר. דאגו לכך שהאתר שלכם לא יהיה זה שידלגו עליו כי הוא לא נטען במהירות מספקת.

 

שדרוג התוכן המילולי

תוכן הינו מרכיב מפתח לשדרוג האתר, המהווה אבן יסוד בחוויית המשתמש באתר שלכם. במידה וגולש נכנס לאתר מסוים ולא מוצא בו תוכן איכותי, מושקע ומעניין, אין לו כל סיבה להמשיך לגלוש באתר זה. נסו למצוא דרך לייחד את התוכן באתר שלכם כך שיתבלט ויבדל לעומת אתרים אחרים.

 

הוספת סרטוני וידאו

האתר שלכם יכול להיות עשיר בתמונות, צבעים ותוכן איכותי ומזמין (שכאמור הינם מרכיבים חשובים מאוד) אך לתוכן מצולם יש איכויות שלתמונה ולתוכן מילולי אין. סרטון יוצר אינטראקציה ישירה עם הגולש ומעביר את המסר בצורה אינטראקטיבית, ובכך משפר באופן משמעותי את נתוני האתר.

 

הוספת דרכי התקשרות באמצעות הנייד

כולנו יודעים כי הטלפונים הניידים נהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. כיום, אנשים משקיעים את רוב הזמן הפנוי שלהם בשימוש בטלפון החכם. לכן, חשוב לנצל זאת ולאפשר לגולשים התקשרות מיידית לצורך ביצוע הזמנה או לצורך יצירת קשר עם בעל/ת העסק לקבלת מידע. מומלץ להוסיף לאתר אופציה קלה ונגישה ליצירת קשר מהנייד בזמן הגלישה באתר.

 

סיכום

תהליך שדרוג אתר הינו תהליך מורכב שאינו מסתיים בקליק. יש להשקיע זמן, תכנון ומחשבה על מנת שהתהליך ישתלם לכם וישפר את ביצועי האתר. יחד עם זאת, חשוב לציין שזהו לא תהליך קשה באופן מיוחד. בסופו של דבר, בביצוע של כמה צעדים קטנים תוכלו להתחיל להגדיל את התנועה באתר ולשדרג אותו. כל צעד שתיקחו יוביל לשיפור מסוים, ועם הזמן תוכלו לנקוט בצעדים משמעותיים יותר, ולראות שיפורים משמעותיים יותר בהתאם.

 

אתר עם מדדים

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.