באיזה שלב של העסק כדאי לעצב לוגו?

כיום, למגוון רחב של בתי עסק, קיים לוגו המשקף את תדמית העסק ומהווה רושם ראשוני ללקוח.

בכדי ליצור רושם ראשוני טוב ולמשוך המון לקוחות, הלוגו צריך לייצג טוב את המסר הרצוי, אך מתי כדאי להתחיל ולעצב אחד כזה? האם רק כאשר העסק גדל ומתרחב?

 

למה כדאי לעצב לוגו?

למעשה, הלוגו הוא יותר מסמל המייצג את בית העסק וערכיו עבור לקוחות וישנן סיבות טובות מאוד לכך שלבית עסק יהיה אחד כזה, למשל: הלוגו עוזר ללקוחות לזכור את בית העסק או המותג גם לאחר שנים רבות, כך שהסיכוי שהם יחזרו לאותו בית העסק גדל. סיבה טובה נוספת היא שהלוגו משקף גם אופי ייחודי, כזה שמבדיל את בית העסק ממתחרים.

דרכים אפשריות לעיצוב לוגו ולמי כדאי לפנות?

לוגו ניתן לעשות באופן עצמאי בעזרת אפליקציות, אך כדי שהלוגו ייראה מקצועי וימשוך יותר לקוחות, פונים בדרך כלל למעצב גרפי מיומן. כדאי לפנות אל משרד הפרסום "ירדן דיגיטל", העוסק בשיווק דיגיטלי מעל 10 שנים ומספק בין היתר, שירות עיצוב לוגו לעסקים, שיווק ברשתות חברתיות וניהול קמפיינים בעיתונות.

 

חסרונות אפשריים הקיימים באפליקציות שונות לעיצוב לוגו

האפליקציות הן אמנם בחלקן חינמיות ופרט לנראות פחות מקצועית של הלוגו, ישנן חסרונות נוספים שכדאי לקחת בחשבון, כמו: אפשרויות מוגבלות להתאמה אישית ועיצוב הטקסט, היווצרות תקלות שונות וחוסר בהדרכה או קבלת הוראות.

מתי כדאי לעצב לוגו עבור עסק מתחיל?

כאשר עסק מתחיל מעוניין להפוך את עצמו לעסק מתקדם ולהעביר מסר ללקוחות פוטנציאליים בכך שמדובר בעסק בעל רמת יציבות גבוהה, זהו למעשה הזמן המתאים לעיצוב לוגו.

 

מתי כדאי לעצב לוגו עבור עסק מתקדם?

כדאי לעצב לוגו עבור עסק מתקדם במקרים שבהם הוא לא מצליח למשוך לקוחות או מושך לקוחות לא מתאימים, נותן ללקוחות את התחושה שהעסק אינו פועל לפי דפוס קבוע, כמו גם כשמתקשה בגיוס עובדים, נחשק פחות ממתחריו, נמצא במצב של תחרות על מחירים בלבד וכן, לאחר התרחבותו, התיישנותו או הפיכתו לעסק פחות רלוונטי ואם בכלל.

 

מקרים נוספים שבהם לעסק מתקדם כדאי לעצב לוגו

מקרים נוספים הם לאחר שינוי שחל בשם העסק מכל מניע שהוא, לאחר קביעה מחודשת של מטרות ושיטות ביצוען בפועל, כמו גם לאחר שינוי מהותי בהיבט הניהולי של העסק לדוגמה, בתפקוד הארגוני. בנוסף, כדאי לעצב לוגו לאחר ציון תאריך משמעותי שבו הוקם העסק או לאחר הגעתו לשלב מתקדם יותר וכן, כשקיים הצורך לחזק את המורל, תחושת הגאווה והשותפות בו.

 

מהו לוגו טוב?

לוגו טוב הוא כזה שניתן להבין ממנו הרבה על העסק, כמו את תחום העסק ואת רמת האמינות והמקצועיות שלו וכפי שתואר לעיל, ישנם מקרים רבים שבהם כדאי לעצב אחד כזה.

 

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.