איך תוכן שיווקי משפיע על ההמרה באתר

גרף נתונים

תוכן שיווקי איכותי אצלכם באתר ולאורך המשפך השיווקי כולו, יכול להבטיח לכם שיפור ביחס ההמרה של גולשי האתר.

על מנת שהתוכן ישיג את מטרותיו השיווקיות יש צורך בתכנון מוקפד של מרכיבי התוכן, תוך ייעוד אוטומטי של התכנים השונים, בהתאם למיקומו של הצרכן לאורך המשפך השיווקי.

את אסטרטגיית השיווק יש לתכנן ולבנות, תוך זיהוי קהלי היעד והתאמה של המסרים השיווקיים אליהם.

 

סוגי תוכן ומטרתם

חשוב להבחין בין סוגי התוכן השונים בהתאם למטרתם. מאמרי תוכן באתר יכולים לשמש, הן לקידום אורגני של האתר בתוצאות חיפוש שונים ולהגביר את כמות הגולשים והן כתוכן שיווקי שנועד להניע לפעולה השיווקית הרצויה את מי שכבר אצלכם באתר. כתיבת תוכן שיווקי מוצלח יכולה להגדיל את כמות הלקוחות ואת כמות העסקאות בתהליך שבסופו הנעה לפעולה.

 

מטרות השיווק בעידן הדיגיטלי

תחום הפרסום וקידום המכירות השתנה באופן דרמטי מאז פרוץ המהפכה הדיגיטלית. יחד עם זאת, המטרות של פעולות השיווק נותרו זהות לאלו שהיו בעבר, לשכנע לקוחות פוטנציאליים לביצוע של הפעולה המבוקשת. ההצלחה של התוכן השיווקי בהקשר המקוון נובעת מהיכולת להשתמש בו, על מנת להניע לפעולה קהלי יעד מובחנים בצורה חכמה ואפקטיבית.

שיטת הפרסום באינטרנט, בהקשר השיווקי, שונה מאוד משיטות הפרסום האחרות. ניתן להתאים מסרים שיווקיים ספציפית למי שחיפש מונח או מוצר מסוים, ללא התחשבות בשיקולים של עלות הפרסום לאינץ'. שיטת החיוב בהתאם למקליקים מאפשרת להקיף את קהל היעד במסרים שיווקיים באופן זול ויעיל, תוך הצגת תוכן רלוונטי לאורך כל המשפך השיווקי.

 

אפיון קהל היעד לתוכן

על מנת לכתוב תוכן שיווקי שיהיה רלוונטי, ידבר אל הגולשים ויניע אותם לפעולה, צריך לאפיין ולהכיר את קהל היעד ואת הצרכים והאתגרים שהם מתמודדים איתם. אפיון קהל היעד לקראת תהליך הכתיבה השיווקית נעשה, הן בהתאם לנתונים סטטיסטיים של גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי וכדומה והן מבחינת חלוקה של קהל היעד בהתאם למאפיינים תרבותיים, קהילתיים וצרכניים.

 

התאמת המסר השיווקי לקהל היעד

זיהוי של תחומי עניין, קשיים, חולשות, חששות וכן הלאה של קהל היעד הרלוונטי מאפשר יצירת תוכן שיווקי יעיל שיעלה את יחס ההמרה של הגולשים הרלוונטיים. מסרים שיווקיים יעילים ומניעים לפעולה הם כאלה שנותנים מענה לצרכים הרגשיים של קהל היעד המובחן. פנייה המותאמת אישית היא היעילה ביותר, בין אם מדובר על קנייה של מוצר או רכישת שירות.

 

תוכן שיווקי מניע לפעולה

לסיכום הנושא, אם בתכנון תוכן לקידום אורגני הדגש הוא על אינפורמטיביות ועניין, הרי שבכתיבת תוכן שיווקי הדגש הוא על כתיבה המניעה לפעולה. המסרים השיווקיים צריכים להיות מנוסחים בשפה עניינית וזורמת, מבלי להשתמש בשפה גבוהה מדי. הדבר חשוב על מנת שהתוכן השיווקי ידבר לכלל האנשים בקרב קהל היעד המובחן ובכך יגביר את יחס ההמרה שלהם באתר.

מחשב נייד

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.