איך קניית עוקבים לאינסטגרם משפיעה על מיתוג העסק

אינסטגרם

זה לא חדש ולא סוד שאחת החשיפות הגדולות לעסק היא האינסטגרם. לחשיפה טובה שתביא תוצאות יש מספר פרטמרים כמו העלאת תוכן איכותי ומעניין באופן עקבי, שימוש בהאשטגים ומיקומים וכמובן מספר גדול של עוקבים ולייקים, איך האחרון ישפיע על מיתוג העסק – מה כדאי ומה לא?

 

משמעות מספר העוקבים באינסטגרם

קידום העסק דרך האינסטגרם ללא כמות גדולה של עוקבים יהיה לא פשוט ואפילו בלתי אפשרי. כמות גדולה של עוקבים עומדת על כמה אלפים לפחות לעסקים קטנים מה שאפשר להשיג רק על ידי קניית עוקבים לפחות בתחילת הדרך. כמות גדולה של עוקבים תביא למיתוג מהיר יותר וכמובן לפופולריות ברשת.

 

תהליך קניית העוקבים

התחלה היא תמיד קשה יותר והיום אפשר לא להתחיל מ – 0. אפשרות קניית העוקבים כמובן לא תעשה את כל העבודה בשבילכם אבל ללא ספק היא תתרום חלק גדול מהקפצת העמוד שלכם למקומות הנכונים. העוקבים שנקנים הינם בעלי חשבונות אמיתיים – הם יגלו מעורבות כמו לייקים, תיוגים וכו' וכך העמוד יחשוף את עצמו לעוקבים נוספים ובכך העסק יקבל עוד חשיפה ויגיע ללקוחות המעוניינים.

 

איך העוקבים ישפיעו על הפרופיל

על מנת שהפעולה של קניית עוקבים תביא תוצאות טובות העוקבים המזוייפים צריכים להיות כמה שיותר אקטיביים בפרופיל העסק ובכך ייסעו לצמיחה האורגנית של הפרופיל. על מנת שהמעורבות תהיה דינאמית וחיה עליכם לעבוד גם – צרו אינטרקציה עם העוקבים, עקבו אחריהם חזרה והגיבו לתגובות שלהם.

 

טיפים נוספים לעמוד אינסטגרם מוצלח לעסק שלכם

בין אם בחרתם לעבוד על המדיה החברתית שלכם בעצמכם או שהעסקתם מומחה לשם כך חשוב להקפיד על מספר כללים חשובים כדי לקבל את התוצאות שאתם מחפשים עבור העסק שלכם, לפניכם מספר טיפים בסיסיים לחשיפה ופרופיל איכותי:

  • שימוש בהאשטגים – השתמשו במילים חמות אצל קהל היעד שלכם והשתמשו בהאשטגים המתוייגים שיגיעו אל העוקבים הרצויים. אל תשכחו שכמות גדולה של עוקבים תקפיץ את המיקום של הפוסט שלכם למעלה וכך תקבלו את החשיפה האמיתית.
  • העלאת תוכן מעניין – עברנו את הימים של תמונות רגילות, השתמשו בפיצ'רים השונים כמו סרטוני טיקטוק, ריליס, סטורי ובעיקר דברים שימשכו את העיניים של העוקבים אך גם ייתנו מסרים מעניינים ומיוחדים.
  • שיתוף העוקבים שלכם בהתרחשויות – אתם מוזמנים לשתף ולשאול את העוקבים שלכם מה הם היו רוצים לראות, תוכלו לעשות זאת באמצעות אופציית השאלונים וללמוד על כל מה שמעניין אותם בכך לשמור אותם מרוצים ולקבל עוד עוקבים.

 

לסיכום

קניית עוקבים לפרופיל שלכם תעזור לכם בצמיחה ובבוסט הראשוני של העמוד, כשלפרופיל יש כמות גדולה של עוקבים הוא יראה אמין יותר עבור עוקבים אחרים וייתן להם תחושה של ביטחון בכם. כמות גדולה של עוקבים בעצם מסמנת אתכם כעסק קיים, פעיל ומקצועי בתחומו ששווה לעקוב אחריו ולראות מה יש לו להציע.

עוקבים

עֵסֶק
6 שיטות לקידום העסק שלך

בנוף העסקי התחרותי של ימינו, חיוני ליזמים לאמץ אסטרטגיות יעילות לקידום העסקים שלהם ולהשיג יתרון תחרותי על עסקים מקבילים. הצלחתו של כל עסק, מסתמכת במידה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.