איך עושים מיתוג טוב לעסק יבוא מחו"ל?

מוצרי ברביקיו

פותחים עסק יבוא? לא יודעים איך למתג ולשווק את עצמכם? מיתוג ושיווק עסקים יכול להיות מורכב, במיוחד כשמדובר בעסק העוסק ביבוא מוצרים מסוימים מחו"ל. אז איך עושים את זה ואיך תדאגו שהעסק שלכם יצליח בצורה הטובה ביותר?

 

העצימו את העסק שלכם

הדבר הכי חשוב במיתוג הוא השם שלכם. עליכם ליצור לעצמכם שם וסלוגן או שם נלווה אשר יעצים את העסק שלכם וימשוך אנשים אליכם. השם שלכם יהיה המותג שלכם. מתגו את עצמכם בצורה הגבוהה והטובה ביותר עבורכם והציגו עצמכם כעסק הכי טוב בתחומכם.

כך למשל חברת יבוא מחו"ל של מוצרי ברביקיו ומעשנות תמתג את עצמה בתור חברת הברביקיו הגדולה בישראל.מיתוג בצורה כזאת יגרום לקונים פוטנציאלים לסמוך עליהם יותר וימשוך אליהם יותר ויותר קונים.

מרבית האנשים יעדיפו לקנות מחברות גדולות ובעלות ניסיון, כך שיוכלו להבטיח לעצמם קניה בטוחה. לכן חשוב שהשם שלכם והמיתוג שלכם יהיה באופן כזה שגם ימשוך ויסקרן אנשים, אך גם יצור אצלם תחושת ביטחון גבוהה.

 

הקימו אתר מושקע

אחרי שיש לכם שם מושלם, זה הזמן לבנות אתר אינטרנט של העסק שלכם. באתר תציגו את המוצרים שלכם כך שאנשים בעלי עניין יוכלו לראות מה אתם מוכרים. חשוב שתוסיפו גם פרטים עליכם ותמלאו את האתר בכמה שיותר מידע.

ככל שיראו שיש לכם ידע טוב יותר בתחום המוצרים אותם אתם מייבאים, כך יסמכו עליכם יותר. ידע בתחום גורם לאנשים לתחושת אמון גבוהה יותר, כיוון שכך יודעים שקונים אצל מומחים ואנשים מקצועיים וכך פחות סיכוי שירומו.

חשוב גם שתעצבו את האתר שלכם בצורה מושכת, מסודרת ויפה. כזו שתגרום לאנשים להנות משיטוט וקריאה באתר. עיצוב האתר ישפיע רבות על כמות הזמן שאנשים יבלו בו, וככל שיבלו באתר יותר כך יש יותר סיכוי שיקנו מכם לאחר מכן.

 

הראו נוכחות ברשתות החברתיות

אתר זה חשוב אבל זה לא מספיק. אם אתם רוצים שידעו שאתם קיימים מומלץ שתראו נוכחות ברשתות החברתיות. תוכלו לפתוח למשל עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם. לאתרים הללו תוכלו להעלות מידע עליכם, תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, פוסטים שונים הנוגעים למידע על המוצרים שלכם, סרטונים וכן עדכונים על מבצעים מיוחדים. ככל שתהיו פעילים יותר ברשתות החברתיות, כך יכירו אתכם יותר ותמתגו את עצמכם בצורה טובה שתמשוך אליכם יותר קונים.

 

השמועה אומרת ש…

המיתוג הטוב ביותר הוא זה שעובר מפה לאוזן. בסופו של דבר מרבית האנשים יעדיפו לקנות ממקום אשר אנשים אחרים שהם מכירים המליצו עליו. לכן, כדאי לכם לדאוג שיש לכם שם טוב מלקוחות קודמים.

חשוב שתדאגו שכלל הלקוחות שלכם יהיו מרוצים, במיוחד אם אתם בתחילת דרכם. לקוחות מרוצים ישלחו אליכם עוד לקוחות פוטנציאלים וכך תמתגו את עצמכם בצורה הטובה ביותר.

מוצרי ברביקיו

 

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.