איך לרכוש את הספר להעיר את הענק שבפנים אונליין

דפים

אנחנו חיים בעידן של שינויים ומהפכות בכל קצוות החיים שלנו. אבל השינוי הכי גדול ואולי הכי חיובי שקורה הוא המודעות הגוברת לחשיבות ולפוטנציאל האישי של כל אחד ואחד מאתנו, לא משנה מאיזה רקע באנו, או באיזו נקודה אנחנו נמצאים כרגע בחיים. הכוח לשנות ולהביא את עצמנו למצב האולטימטיבי למעננו תמיד טמון בנו והכל אפשרי. אבל נשאלת השאלה, איך מתחילים?

ובכן ממש לא מצופה מאף אחד מאתנו, בשגרת החיים העמוסה שלנו, לדעת כיצד לעצור את השעון ולהסתכל פנימה. בכדיי להיות מסוגלים לקחת את השליטה בחזרה על חיינו, על המטרות והאושר שלנו אנחנו צריכים את הכלים הנכונים לעשות זאת. את הכלים האלו אנחנו נוכל לקבל מידיי אלו שכבר הביאו את התוצאות הללו לחייהם של אנשים אחרים במשך עשרות שנים ואחד מהם הוא ללא ספק טוני רובינס וספרו להעיר את הענק שבפנים.

 

מיהו טוני רובינס

טוני רובינס הוא גורו למימוש והגשמה עצמית, לצד היותו נואם בעל שם עולמי. כבר עשרות שנים הוא מעביר סמינרים וסדנאות ברחבי כל העולם, כולל ממש כאן בארץ, אשר מיועדים לעזור לנו לשחרר את המגבלות המנטליות הקיימות בנו, על מנת שנוכל להכיר בטוב שנמצא בעצמנו וכיצד לייעל את זה להגשמה העצמית שלנו.

אבל, לא כולם תמיד יכולים להגיע לאותן הסדנאות ולכן כבר בשלב מוקדם רובינס הביא את גישתו ותורתו לכתב והוציא את הספר להעיר את הענק שבפנים בשנת 1991 שהפך להצלחה מסחררת ועדיין נחשב לרב מכר עד היום, יותר משני עשורים אחרי צאתו לאור.

 

מי צריך את הספר הזה

מיותר לציין שכל אדם שמרגיש שהוא לא מגיע, או לא מצליח להגיע, למקסימום שלו צריך את הספר. היופי בגישתו של רובינס היא כי כל אדם שם לעצמו את המטרות האישיות שלו ושלא צריך להשוות אותן לאף אחד אחר. הכול בחיינו הוא יחסי ולכן אין מטרה קטנה או גדולה מספיק שלא נוכל להגיע אליה וכל אחת כזו שווה את תשומת הלב שלנו.

 

איך נרכוש את הספר

כמובן ניתן לרכוש את הספר בכל מיני שפות בחנויות הספרים השונות בארץ, אך ניתן גם להזמין אותו באופן מקוון ומהיר באתר בוקי, המציע לנו סיכומי ספרים מהירים, או באופן מקוון בכל אתר נוסף בהתאם למחיר. בסופו של דבר היות והספר כל כך מוצלח נוכל למצוא אותו כמעט בכל מקום וכך נתחיל במסע להגשמה עצמית.

 

השורה התחתונה

הגשמה עצמית היא לא תסריט בלתי אפשרי מסרט שראינו בקולנוע. מדובר בדבר מוחשי ואפשרי וכל מה שאנחנו צריכים בשביל זה אלו הכלים הנכונים. את הכלים הללו, ההשראה וההכוונה נוכל לקבל בספרו של טוני רובינס "להעיר את הענק בפנים" לרכישה אונליין.

וורדים

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.