איך לקדם את הרשתות החברתיות בדיגיטל במינימום מאמץ

רשת חברתית

מחקרים מראים שכ-33% מהזמן כאשר אנשים גולשים באינטרנט, הם גולשים ברשתות חברתיות.

ממש בדיוק כמוכם.

איך אתם פוצחים את היום שלך? על הספה עם הקפה ובודקים מה חדש באינסטגרם? או מה אתם עושים כאשר אתם ממתינים למשל בתור לרופא או בתור אחר? או בדרך לעבודה, או ממתינים שהילד שלכם אפילו יסיים

את החוג שלו.

התשובה לרוב השאלות האלה יהיו שכנראה שאתם ברשת חברתית.

אז למה לנצל את הפלטפורמה הזו לשיווק?

 

מה הכוונה לשיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתיות חברתיות הוא מעין תהליך שנחשב אסטרטגי מובנה, כלומר, העברת מידע לגולשים שלנו וגם לקהלי היעד שלנו ברשתות החברתיות. דרך שיווק ברשתות החברתיות אנו למעשה נוכל לחזק את המותג שלנו וכך נוכל לשמור על קשר שהוא ישיר ורציף עם קהל היעד שלנו.

שיווק ברשתות חברתיות לא אומר להקים דף לעסק ולהתחיל לכתוב המון פוסטים של פרסום, מסרים שונים או סרטונים ותמונות. פרסום ברשתות החברתיות צריך להתבוסס על אסטרטגיה שיווקית שיש לה מטרות עסקיות.

 

מה הן היתרונות

פייסבוק היא אחד הפלטפורמות החברתיות הכי פופולריות לשיווק עבור עסקים רבים. שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים יכול לאפשר לעסקים שנמצאים כרגע בצמחיה ליצור באז גדול סביב העסק הקטן שלהם בתקציבים נוחים לתחילת דרכם, כך למעשה הם יוכלו להגדיל יותר ויותר את הפעילות.

יש כמה יתרונות משמעותיים לפייסבוק כמו: חשיפה, מיקוד קהל היעד, ונוכל לדעת בעזרת כלים סטטיסטיים האם זה עובד או לא.

 

מה צריך לדעת

אם אתם לפני שיווק של העסק שלכם ברשתות החברתיות, אתם תצטרכו ללמוד על שיווק של עסקים קטנים ברשתות החברתיות ויותר חשוב מכך – ליישם אותם. לא בשונה מאוד בגוגל, גם בפייסבוק וגם באינסטגרם יש שיטות שניתן לשווק, שיטה חינמית שהיא שיטה האורגנית ויש את השיטה השנייה שהיא בתשלום, ממומנת.

אם למשל ניקח בתור את עמוד פייסבוק עסקי. אם נרצה ליצור תנועה אורגנית אנו נעלה פוסטים, נעלה תמונות שקשורות למוצרים או לשירותים של העסק שלנו ואפילו נעלה סרטונים, אך זה נעשה על ידנו ללא תשלום לאף אחד. שיטה זו יעילה בעיקר בתלות העוקבים שיש לכם וכמה הדף הזה מעניין את הגולשים.

לעיתים שיטה זו יכולה להיות מאוד יעילה ולעיתים היא כלל תהיה. לכן, מומלץ לשלב גם באינסטגרם פרסומים בסטורי, תמונות וסרטונים שאתם גם מעלים לדף וזאת מבלי לשלם כסף לאינסטגרם. אם אתם רוצים ללמוד עוד, כנסו אל הדף שלנו – סושיאל בוטס ונשמח לעזור לכם לקדם את העסק שלכם באפס מאמץ.

 

לסיכום

בכדי לקדם את העסק שלכם בכמה שפחות מאמץ ברשתות החברתיות, עליכם לחשוף את העסק לכמה שיותר אנשים ברשתות. עליכם להבין מי קהל היעד שלכם ולנתח את החשיפה בעזרת כלים סטטיסטיים. מומלץ לפנות לחברה המובילה בתחום על מנת ללמוד יותר וליישם את השיעורים. בהצלחה!

 

אפליקציה תית

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.