איך לעשות וידאו שיתפוס בצורה ויראלית בטיקטוק

איך לעשות וידאו שיתפוס בצורה ויראלית בטיקטוק

אי אפשר לכמת במספרים את כמות הסרטונים שעולים בכל יום לרשת החברתית המוכרת ביותר, הטיקטוק. מדובר במספרים עם ספרות שמתחילות מצד ימין של מסך המחשב שלכם ומסתיימות אי שם, כמה מטרים משמאלו. העובדה הזו גורמת לגולשים רבים לתהות איך הם יכולים להעלות וידאו שיתפוס באפליקציה בצורה ויראלית?

יכול להיות שאתם חושבים שיש לשאלה הזו תשובה מורכבת, אבל האמת היא, שההפך הוא הנכון. רוצים ללמוד איך לעשות וידאו כזה? תקראו את השורות הבאות ותגלו.

 

השלב הראשון בהכנת הווידאו – תחשבו על רעיון מקורי

זה ידוע שסגנון הסרטונים בטיקטוק מתחלק ל-2:

  1. סרטונים מקוריים
  2. סרטוני אתגר

הסרטונים המקוריים הם כאלו שנעשתה מחשבה רבה מאחוריהם. כלומר, בעל הפרופיל חשב היטב לפני שהוא העלה אותם. הוא ניסה לחשוב על משהו מקורי מספיק שיגרום למשתמשים רבים לראות את הסרטון ולהפוך אותו בסופו של דבר לסרטון אתגר. זאת אומרת שמדובר בסרטון שאפשר לחקות אותו באופן מסוים, זה יכול להיות ריקוד, ליפסינג לשיר מוכר או הצגה של סיטואציה כלשהי.

ככל שהרעיון שלכם יהיה מקורי יותר, כך יעלה הסיכוי שהוא יהפוך לוויראלי  וגולשים יתייגו אותו כ"סרטון אתגר".

 

השלב השני בהכנת הווידאו – תצלמו עם ציוד איכותי בלבד

אם אתם רוצים שהווידאו שלכם יתפוס בצורה וויראלית, אתם צריכים קודם כל להבין שאתם צריכים לבצע קידום טיקטוק (נפרט אודותיו בשלב הרביעי) וגם לקנות ציוד איכותי שיאפשר לסרטון שלכם להיות ברור ומובן. להלן רשימת הציוד שאתם חייבים לרכוש:

  • רינג צילום
  • פלאפון עם מצלמה איכותית
  • מיקרופון חיצוני

לאחר שיהיו ברשותכם את כל האמצעים הללו, אתם יכולים לעבור אל השלב השלישי.

 

השלב השלישי בהכנת הווידאו – תתייעצו עם מכרים לפני שתעלו את הקובץ

אם הגעתם לשלב השלישי, כנראה שיש לכם את הציוד הדרוש וכבר צילמתם את הווידאו המקורי ביותר שלכם. כעת, אתם צריכים לפנות למכרים (וחשוב שאלו יהיו אנשים שקרובים אליכם ויענו לכם בכנות) ולברר איתם את דעתם. אתם יכולים פשוט להציג בפניהם את הסרטון ולשאול האם הם חושבים שהוא יהיה וויראלי. אם לא, תבקשו שיסבירו לכם מה אתם צריכים לשנות.

 

השלב הרביעי בהכנת הווידאו – תקנו עוקבים

כעת, יש לכם סרטון וידאו איכותי, מקורי שעבר סלקציה, כך שנותר לכם רק לקדם את החשבון שלכם ולקנות עוקבים. רגע לפני שתעלו את הווידאו שלכם, אתם צריכים להיות בטוחים שיש לכם מספר תלת ספרתי (ואפילו יותר) של עוקבים. רק פרופילים שיש להם מספר גבוה של עוקבים גורמים למשתמשים באפליקציה להסתכל על סרטונים.

 

סיכום

אלו כל השלבים שיאפשרו לכם לעשות וידאו שיתפוס בצורה ויראלית בטיקטוק. כעת, אתם יודעים את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים הללו ולקפוץ מאושר כשתגלו שיש לכם סרטון וידאו ויראלי. שיהיה בהצלחה!

איך לעשות וידאו שיתפוס בצורה ויראלית בטיקטוק

עֵסֶק
6 שיטות לקידום העסק שלך

בנוף העסקי התחרותי של ימינו, חיוני ליזמים לאמץ אסטרטגיות יעילות לקידום העסקים שלהם ולהשיג יתרון תחרותי על עסקים מקבילים. הצלחתו של כל עסק, מסתמכת במידה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.