איך ליצור מדבקות שם ייחודיות אונליין

לבבות

קרה לכם פעם שהילד חזר מבית הספר והתבלבל ולקח ציוד של ילד אחר? כולנו עושים טעויות והילדים שלנו לא יוצאים מכלל זה.

עם זאת, הסיכוי לטעות מצטמצם כאשר החפצים של הילד שלכם מסומנים באמצעות מדבקות מעוצבות שנושאות את שמו.

היום אין צורך ללכת לחנות, לקנות מדבקות ולכתוב על כל אחת מהן את השם של הילד: אפשר פשוט להזמין אונליין מדבקות עם עיצוב לבחירתכם עם שם

הילד.

כיצד עושים זאת? נרחיב במאמר הבא

 

איזה מדבקות שם ניתן להזמין אונליין?

תוכלו להזמין מהאינטרנט מדבקות שם בהתאמה אישית בכל מיני סוגים:

  1. מדבקות מעוצבות בגדלים שונים

מדבקות אלו מתאימות למצבים בהם אתם רוצים לסמן חפצים מכל מיני סוגים וגדלים, כגון מחברות, ספרי לימוד, חוברות, קלמר, סרגל, קופסאות אוכל וכדומה. תכלו להזמין מדבקות בעיצוב בהתאמה אישית לבחירתכם או לבחירת הילד שלכם, למלא את שמו ולקבל תוך מספר ימים בדואר מדבקות בגדלים שונים וצורות שונות.

 

  1. מדבקות מעוצבות בגודל אחיד

אלו מדבקות המיועדות לחפצים מסוג אחד בלבד. למשל, אם אתם מעוניינים במדבקות שיוסיפו צבע למעטפות המכתבים שלכם תוכלו להזמין מדבקות בגודל מתאים עם הכתובת וכמובן עיצוב מתאים לבחירתכם.

 

  1. מדבקות עם שם ותמונה

רוצים תמונה של הילד שלכם על המדבקה? אין בעיה. תוכלו להעלות תמונה של הילד שלכם, לצרף את שמו ולקבל מדבקות בגדלים שונים וצורות שונות שנושאות את התמונה של הילד שלכם וכמובן את שמו.

 

כיצד מתבצעת ההזמנה?

כל שיש לעשות זה להיכנס לאתר של חברה שמייצרת מדבקות שם בהתאמה אישית אונליין. בחרו את סוג המדבקות שאתם מעוניינים בהן: מדבקות שם בגדלים שונים, מדבקות בגודל אחיד או מדבקות עם שם ותמונה. לאחר מכן יש לבחור את העיצוב בו אתם מעוניינים או להעלות תמונה במידה ומדובר במדבקות שם ותמונה. יש לצרף את השם של הילד שלכם או כל מה שתרצו לרשום על המדבקה, ולמלא כתובת ולסיים את ההזמנה. תוך מספר ימים תקבלו הביתה את סט המדבקות שהזמנתם בהתאמה אישית.

 

הזמינו מדבקות עמידות בלבד

אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אבל מדבקה היא דבר שצריך להיות חזק ועמיד. כך למשל, חפצים כגון קופסאות אוכל, בקבוקים רב פעמיים או תרמוס נכנסים למדיח, לכיור או למיקרוגל והמדבקות צריכות להישאר עליהם. כמו כן, אנחנו יודעים היטב שלפעמים ילדים שופכים דברים בטעות בתיק או על הספרים, וחבל שהמדבקה תיהרס. לכן המדבקה צריכה להיות עמידה למים, לחום, קפיאה, מדיח כלים ומיקרוגל.

 

איך מדביקים מדבקת שם על חפץ?

ראשית כל יש להתאים את גודל המדבקה לגודל החפץ. לאחר מכן, קחו את החפץ עליו אתם מדביקים ונקו אותו היטב כך שיהיה יבש ונקי לחלוטין. הדביקו את המדבקה מהאמצע לפינות כך שלא יישארו בועות אוויר. המתינו כ-24 שעות לפני שהמדבקה באה במגע עם מים.

 

מחשב נייד

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.