איך להפוך אתר לאפליקציה שמתאימה לאנדרואיד ואייפון

מכשיר טלפון

היום עסקים שעבדו שנים בפיתוח האתר שלהם, השקיעו זמן, כסף ומחשבה, צריכים להרגיש חזר אחורה.

האפליקציות השתלטו על השוק ונדמה שהאתרים לא מספיקים לעמוד בקצב.

אך האמת היא, שגם לאתר שלכם יש מקום ברשת, אך מה שאתם באמת צריכים זה להפוך אותו גם לאפליקציה בטלפונים, ולא תאמינו כמה זה פשוט.

 

 

קל מתמיד

פעם אולי זה היה עניין מסובך, היום להפוך את האתר שלכם לאפליקציה זה עניין פשוט וקל. מלבד האפשרויות שלכם לעשות זאת בעצמכם ישנן חברות רבות שמתמחות בדיוק בהפיכת אתר לאפליקציה שיוכלו לעזור לכם בכזאת מהירות שלא תיארתם לעצמכם שזה אפשרי, כל שנשאר לכם זה להבין למה אתם צריכים את זה ואיך אתם עושים את זה.

 

הפיכת אתר לאפליקציה

הקמת אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, לא מצריכה שום ידע בקוד או הנדסה או חישובים, בניית הודעות קופצות, שליטה מלאה מהאתר, הגדלת קהל לקוחות ומכירות חוזרות, הגברת זמינות והופעת פרסומות שלכם באופן שוטף. מי לא רוצה דבר כזה, האתר לבדו זקוק לאפליקציה בכדי להפיץ את הבשורה על העסק שלכם, אם עדיין אין לכם, הגיע הזמן.

 

מה תוכלו לקבל?

  • חשיפה – כאשר תהפכו את האתר שלכם גם לאפליקציה, הוא יהיה בנגישות הרבה יותר גבוהה עבור קהל הלקוחות, וכך הרבה יותר אנשים יחשפו לעסק שלכם.
  • ניהול – הדרך בה זה נעשה כאשר ממירים את האתר שלכם לאפליקציה, מגיעה עם אופציית ניהול האפליקציה דרך האתר, שליטה מלאה בתוכן ועדכוני פעילות.
  • הרשמה – יחד עם חבילת ההפתעות, בהתאם לאפליקציות השוות היום בשוק, גם לאפליקציה שלכם תהיה האפשרות להירשמות לקבלת עדכונים, הרשמה למועדון לקוחות, קבלה שוטפת של קופונים וקישורי רכישה נגישים.
  • הודעות – הודעות מתזכורת על העסק שלכם ועל המבצעים השונים שאתם מציעים.
  • עדכונים – עדכונים על העסק שלכם בטלפונים האישיים של כל אחד, נגישות נוחה.

 

איך זה עובד

דרך האתר עצמו, במערכות השונות, קיימות הפונקציות להתאמה לנייד, השדרוגים האחרונים בשוק מובילים גם ליצירת אפליקציה על פי עיצוב האתר שלכם. בדרך זו אתם יכולים לנהל את האפליקציה לניידים מהאתר עצמו. מדובר בתבנית חכמה שפותחה על ידי חברות שונות בכדי להקל על עסקים ולאפשר להם לייצר אפליקציה בקלות וביעילות.

 

חשוב לדעת

חשוב שהאתר שלכם לא יהיה אתר תדמית, אלא שהאתר שלכם יהיה אתר שימושי שנותן מענה שימושי לצרכנים. זו הדרך היחידה בה יתאפשר להפוך את האתר שלכם לאפליקציה.

 

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד

מכיוון שעדיין צריך להכיר את השטח בכדי לעשות זאת כמו שצריך, להיעזר בחברה שמבינה בתחום שתעשה לכם את העבודה בקלות, זה צעד חכם. אין צורך שתשברו את הראש. יש היום המון אמצעים שונים דרך האינטרנט לעשות את המעבר בכמה לחיצות פשוטות. העסק שלכם רק ירוויח, אל תפספסו את ההזדמנות להיכנס לזה בקלות.

אייפון

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.