איך להחליף קופת גמל להשקעה דרך האינטרנט

הַשׁקָעָה,

קופות גמל להשקעה הן אמצעי החיסכון המוכר והפופולרי ביותר כיום בישראל. אם תנאי הפקדה נוחים ואפשרויות חיסכון אידיאליות עבור כל אחד. אבל מה עושים כאשר החברה בה בחרתם כבר לא האידיאלית בעיניכם?

 

לפעמים שינוי עושה טוב

אין מה לעשות, יכולות להיות סיבות רבות לרצות לעבור חברת השקעות שתנהל את קופת הגמל להשקעה שלכם. יכול להיות שהתקשורת לא טובה, שרווחי החברה הם לא מה שהיו פעם או שהתנאים כבר לא מתאימים לכם. כך או כך, תמיד מומלץ להיות עם היד על הדופק ולוודא שאתם מקבלים את השירות ותנאי קופת הגמל הטובים ביותר עבורכם.

 

להחליף קופת גמל להשקעה – לא מסובך כפי שחושבים

אנשים נותנים להימנע משינויים, זה מסובך, זה מסורבל, הם כבר התרגלו למקום הקודם… לא חסרים תירוצים – אך האמת היא שלעבור חברת השקעות שתנהל את קופת הגמל שלכם זה צעד פשוט וקל, שמאפשר לכם לבחור מי יהיה הגוף שישתמש בכסף שלכם להשקעות וידאג שהרווחים שלכם רק יעלו.

 

אז איך עושים את זה?

ראשית, מוצאים את החברה האלטרנטיבית אליה תרצו לעבור ויוצרים איתה קשר. במרבית החברות ניתן לפנות און – ליין דרך האתר של החברה, אבל יש גם אפשרות טלפונית או באמצעות המייל למי שמעוניין בכך. נציגי החברה יעזרו לכם לנקוט בצעדים הנדרשים כדי להעביר את קופת הגמל להשקעה שלכם מחברה אחת לשניה לרוב ללא עלות נוספת.

שנית, עליכם לחתום על המסמכים הנדרשים וטפסי ההצטרפות לחברה החדשה, ולהמתין שהכספים שהיו בקופת גמל להשקעה בחברה אחת על שמכם יועברו לקופה חדשה על שמכם. בכפוף להוראות הדין, הכספים אמורים להיכנס לקופה בתוך מספר ימים מהגשת הטופס.

בסיום התהליך תקבלו מכתב המאשר את סיום המעבר לחברה החדשה, ושהכספים שלכם שנמצאים בקופת גמל להשקעה עברו להיות באחריותה ותחת ניהולה תוך שמירה על כלל הזכויות ותנאי הזכאות הנדרשים. לפרטים נוספים על קופות גמל להשקעה מומלץ לעיין – קופת גמל להשקעה.

 

איזה עוד אפשרויות חיסכון קיימות?

למעט קופות גמל להשקעה, חברות ההשקעה מציעות מסלולים נוספים לחיסכון והשקעה של כספים. חלקם מותאמים לאוכלוסייה מסוימת וחלקם לציבור הרחב, זה העובד וזה שלא.

 

קרן השתלמות

קרן השתלמות היא אחד פתרונות החיסכון הנוספות לקופת גמל והיא נחשבת גם לפופולרית ונרחבת. לקרן ההשלמות מועברים כספים מדי חודש על ידי העובד והמעסיק באחוזים מסוימים מהשכר, ניתן לפקוד אותה תוך פרק זמן קצר יחסית של כ – 6 שנים, אך גם ניתן להמשיך במסלול החיסכון שלה לעוד שנים נוספות.

לפרטים נוספים על קרן השלמות של החברה המוכרת והנחשבת להשקעות – הראל, לחצו כאן – הראל קרן השתלמות. קיימת גם קרן השתלמות ייחודית לעובדי משרד החינוך המאפשרת להם הנפקת אחוזים גבוהים יותר לקרן ויציאה לשנת השתלמות (שבתון) אחת לכמה שנים.

קֶרֶן

3 השלבים עד לרישום פטנט
3 השלבים עד לרישום פטנט

רבים מאתנו שמעו על פטנטים שונים שהומצאו על ידי ישראלים ושינו את העולם כולו, אך מעטים הם אלה שמכירים בשלבים שהובילו לרישום הפטנט. מדריך זה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.